Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Cecile

Snel een afspraak kunnen maken voor het inmeten en daarna ook binnen afzienbare tijd geplaatst. Prettige monteur. Op tijd. Goed resultaat. Erg blij met de deur.

Snelle reactie. Kundige plaatsing.

Ik heb geen verbetertips.

Jur

Vakkundig advies. Communicatie verloopt adequaat en bedrijf denkt mee in proces. Levering is snel en montage wordt zeer netjes uitgevoerd.

Vakkundig, adequaat, nette montage.

Geen!

Rob

Uitstekende en snelle service voor een nette prijs!

Snelheid en deskundigheid

Geen ga zo vooral door

Familie de Kwant

Na ons showroom bezoek en goed advies hebben wij een paar weken geleden een garagedeur besteld bij ruiter. Deze is vandaag geplaatst door Albert (top monteur). Zeer tevreden met de uitvoering en... Na ons showroom bezoek en goed advies hebben wij een paar weken geleden een garagedeur besteld bij ruiter. Deze is vandaag geplaatst door Albert (top monteur). Zeer tevreden met de uitvoering en montage. Ik zal zeker Ruiter aanraden. Ik wil ook Gerwin en z’n team bedanken voor de mooie samenwerking.

Communicatie

N.v.t.

Ludo Boekhout

Na aanvraag werden de rolluiken binnen no-time ingemeten en binnen een paar weken al gemonteerd.
Een vakbekwaam bedrijf, met hoge kwaliteit en ik zal Ruiter dan ook zeker aanbevelen bij anderen!

Snelheid en kwaliteit

Nvt

J. van Plateringen

Duidelijke serviceafspraak op korte termijn mogelijk. Duidelijke financiële consequenties. Uitvoering netjes op tijd, professioneel en vriendelijk.

Bereikbaarheid, goede afspraken op korte termijn en deskundige uitvoering.

P.O'Donovan

Zeer tevreden over de informatie en plaatsing van de elektrische garagedeur. Monteur was erg vakkundig en vriendelijk. Na plaatsing hebben ze de garage opgeruimd achter gelaten.
Ik raad dit...
Ik raad dit bedrijf voor 100 % aan.

Vakkundig en vriendelijk

B. Migchelbrink

Zeer tevreden over de begeleiding, voorlichting en de levering en plaatsing van de 2 rolluiken en 1 screen. Alles keurig netjes afgewerkt. Vervolgens is de werkplek schoon achtergelaten.

Voorlichting, begeleiding, levering en plaatsing.

Familie van beek

Klant vriendelijk en goed geholpen

Alles netjes volgens afspraak afgehandeld.

Lether

Goede en snelle service

Reactie snelheid

Monteur Nick was aan het zingen, dat kon wat beter.