Goed. Niks op aan te merken. Enige potentiële verbetering zou zijn om bij bestelling al een hestimatie van de leverdatum te geven. Veder was levertijd en service ok, het is gewoon makkelijker voor... Goed. Niks op aan te merken. Enige potentiële verbetering zou zijn om bij bestelling al een hestimatie van de leverdatum te geven. Veder was levertijd en service ok, het is gewoon makkelijker voor eigen planning om vroeger de leverdatum te kennen

Duidelijke uitleg van de producten

Gewixht vaneen stalmat erbij vermelden

Voor de realisatie van ons dakterras hadden we afwijkende hoogtematen nodig voor de rubberen onderliggers dan de standaard 10 mm-ers. Met de snelle levering van 2 en 4 mm rubbermatten - asfaltlook... Voor de realisatie van ons dakterras hadden we afwijkende hoogtematen nodig voor de rubberen onderliggers dan de standaard 10 mm-ers. Met de snelle levering van 2 en 4 mm rubbermatten - asfaltlook - konden we de constructie gemakkelijk en goed op hoogte/afschot stellen.

Snelle levering en goede kwaliteit

De maesschalck

Snel en kwalitatief

snelle levering

nee

Super service, snelle levering!

Groot aanbod

Derek

Kliktegels besteld. Zeer duidelijk uitleg van de klantenservice, keurig te woord gestaan. Bestelde tegels zijn de volgende dag geleverd. Super snel.

Goede klantenservice. Snelle levering.

Vriendelijk, snel en vakkundig

Klantvriendelijk geholpen, duidelijke site, op tijd ontvangen en product van hoge kwaliteit.

V. Altes

Vorige week kokosmat besteld, 2 dagen later in huis. Prettig telefooncontact over levering. Ga hier zeker weer bestellen.

Fijne website, mooie kokosmat. Goede klantenservice. Top geholpen!