Reactiesnelheid (indien van toepassing)

Rik

Bestellen gaat als een malle, leveren wat minder...volgens de website was het product op voorraad, Dus besteld en betaald, het geautomatiseerde proces gaat rollen. Je verwacht dat het goedkomt na 2... Bestellen gaat als een malle, leveren wat minder...volgens de website was het product op voorraad, Dus besteld en betaald, het geautomatiseerde proces gaat rollen. Je verwacht dat het goedkomt na 2 dagen bericht dat het product niet op voorraad is, na telefnisch contact de belofte dat dit zou worden opgepakt. Nu zijn we een week verder en weten we nog niets na 2x bellen en weer een mail sturen. Slordig want de koppeling voorraad en website is niet het moeilijkste, medewerkster aan de telefoon zeer vriendelijk en zij kan er verder niets aan doen.

Website top, koppeling voorraad een flop...

Tony Reijngoud

Goede website overzichtelijk en duidelijk, als iets niet duidelijk is wordt je ook telefonisch goed te woord gestaan.

Voorraad en levering op afspraak.

Roger Miellet

Er was even iets mis gegaan met de verzending. Daarop stuurde ik een email. Ik kreeg binnen 10 minuten antwoord en de volgende ochtend was het pakketje binnen. Dat vind ik dus super snel opgelost.

Contact en service helemaal goed!

Leo Huijs

Probleemloos bestellen en snel geleverd!

duidelijk en snel

luc lippens

Zeer goede servies

snelle levering goed verzorgt goed op de hoogte gehouden van het verkoop proces

J. Bronswijk

Ruime sortering. Iets besteld dat op voorraad zou zijn, maar bleek achteraf niet zo. De dag daarop gebeld door het bedrijf dat alsnog de zaken zo goed mogelijk geregeld heeft.

Goed en direct kontakt. Bereid fouten te corrigeren

Paul Ral

Niet zo goed

Momenteel geen sterke punten

Lammert de Vos

goede kwaliteit

Kristien Smeets

Super Tevreden

André Lodewijks

Hele fijne korte lijnen, snelle afhandeling en levertijden.

snelle levertijden, goede prijzen