After sales (indien van toepassing)
Reactiesnelheid (indien van toepassing)

Harrie Sprokholt

Product is goed maar de levering deugd niet want post NL leverd niet op tijd dus voor 17:00 besteld volgende dag geleverd wordt niet gehaald

Prima service en informatie

Post NL dwingen om op tijd te leveren

Plantinga VvE Villa Nassau

Behoorlijke snel met reactie

Ruiter

Prima service, snelle levering en goed product

Makkelijk te vinden producten op website, prima toelichting en snelle levering, tegen een scherpe prijs

Nico Tol

Prima, mijn bestelde artikel was niet voorradig maar er werd meteen contact hierover met me opgenomen via telefoon en mail.

normaliter snelle levertijd
overzichtelijke site

Zorgen dat alles op voorraad is

HSV Haarlemmermeer

Wij hebben al meerdere keren hier besteld en dat zegt eigenlijk al genoeg.... goede prijs...... goede kwaliteit .....duidelijke site ........snelle levering ..... alles wat je nodig hebt voor een...

Het product bleek anders dan op de site aangegeven niet meer voorradig te zijn ,dus e bestelling was net gedaan en werdt er al meteen telefonisch contact gelegd dat de levering dus later zou zijn dan aangegeven en gevraagd of dit een probleem was .

Nee geen op -of aanmerkingen

Tijs Kolen

Duidelijke website, daardoor is een keuze maken gemakkelijk. Snelle levering. Top

b.a. goethals

Prijs was lager of andere site s,veel keuze en snel geleverd dus zeer goed.

prijs en levering.

geen.

Theo Harmsen

Ik ben bij Filiaal in Neunen geweest om ,was van tevoren afgesproken, om het product af te halen en ik werd er zeer klantvriendelijk ontvangen en wat mij opviel dat alles er spik en span uitzag in...

De medewerkers (sters) zijn aan de telefoon zeer vriendelijk en zeker meedenkend !!

Neen

hsphjgm

Prijstechnisch niet interessant voor particulier