After sales (indien van toepassing)
Reactiesnelheid (indien van toepassing)

Miranda Blok

Fijn contact gehad de antwoorden op de mails snel en vriendelijk

Super geholpen en snel

geen tips vooral zo doorgaan

S.B. van Boven

Ik heb voor het bedrijf waar ik werk, diverse kabelbruggen besteld. De reden dat ik bij Rubbermagazijn.nl uitkwam is omreden van de prijs.

info via e-mail is snel en overzicht op site is prettig

De leverancier maakt er een potje van. De tijden die worden doorgegeven kloppen niet, na een telefoontjes komt een vrachtwagen chauffeur die uiterlijk humeurig was, ik heb een hele dag thuis moeten blijven omdat er verkeerd wordt gecommuniceerd dan wel te laat. Om bij de geschikte pallet te komen, moest de chauffeur schuiven met zijn belading. Ik zag dat hij niet zachtzinnig omging met de belading. Uiteindelijk bleek aan 1 kant van mijn pallet een lepel van een heftruck of iets dergelijks door de doos te zijn geprikt. Een deel van de palletrand was afgebroken. Ik kan u garanderen dat dergelijke chauffeurs onnodig schade brengen aan de belading. (tip: kijk nog eens goed of dit wel de juiste transporteur is voor particulieren en onderzoek waarom andere transport bedrijven zoals PostNL wel goed communiceren over de levertijd).

De pallet die ik als particulier ontvang is veel te zwaar uitgevoerd, dit had een veel kleinere kunnen zijn welke makkelijk kleiner is te maken om deze af te voeren, nu heb ik een zware pallet in de tuin die ik moeilijk in m'n auto kan doen om af te voeren. Ook had de vrachtwagenchauffeur moeite om de pallet op de stoep te krijgen, had dit een kleine pallet geweest was het ook arbo technisch beter voor de chauffeur (Tip: vraag bij bestelling hoe de particulier het pakketjes wil ontvangen, in 1 off 2 pallets of los zodat de vrachtwagenchauffeur de pallet weer meeneemt).

Voor wat betreft het materiaal ben ik echt tevreden, voor de levering echt niet, ik weet dan ook niet of ik uw bedrijf aanbeveel puur in verband met communicatie over de levering.

Janssen

Goed.

grote keus produkten

nee

Rudy De Feyter

Vlot het gewenste artikel gevonden in het grote gamma - in vergelijking met andere webshops zeer scherpe prijzen - makkelijk te bestellen en te betalen - snelle levering.

Zie hierboven.

Het zal wel niet de fout zijn van Rubbermagazijn.nl geweest zijn - en eerder aan mijn spamfilter gelegen zijn - maar de mail "De chauffeur van TransMission komt vandaag bij u langs" werd aanzien als spam. Daardoor was ik enigszins verrast de bode aan de deur te horen bellen. Moet eerlijk bekennen dat ik niet om de haverklap mijn spam-berichten lees en - had ik het wel gedaan - er niets aan de hand zou zijn geweest.

Van vegten vastgoedonderhoud

Snelle levering en goede kwaliteit materialen

Fam. de Vries

Prima bedrijf alles volgens afspraak geleverd.

Dat alles online besteld kan worden.

Dynaset

Snel , accuraat en gedienstig

snelheid, stiptheid en dienstverlening

eventueel de verschillende types van producten presenteren in een overzichtelijk tabel want nu staan alle na mekaar in een niet gestructureerde volgorde

Mark

Fijn bedrijf! Online besteld en werd gebeld als het binnen was.

Heel veel producten op voorraad en anders te bestellen.

Ga zo door. Geen klachten.

Jose de Graaff

Prima bedrijf en supersnelle levering.

Vriendelijk te woord gestaan zowel telefonisch als in het filiaal Zoetermeer

Wanda van Hengel / Interdam b.v.

Keurig op tijd geleverd en materialen netjes verpakt.