After sales (indien van toepassing)
Reactiesnelheid (indien van toepassing)

VvE Klant

Perfect,

Goede mail contact,

Scirocco Delen Eimers

Slangen en profiel geleverd, exacte specs en goede kwaliteit

Vlotte levering, duidelijke uitleg bij vragen.

van Bale

Erg tevreden met het bedrijf en de uitgebreide collectie plaatrubber

goede kwaliteit,
vriendelijk en kundig personeel,
mail wordt keurig beantwoord,
klachten worden goed opgelost

*Ik heb pas voor het eerst online besteld, en de volgende dag mijn bestelling opgehaald rond het middaguur.
Mijn bestelling, van de avond ervoor lag nog niet klaar en ik schat in dat ik 20 minuten heb nieten wachtten voordat hij klaar en compleet was. Hierdoor zie ik niet de meerwaarde van het vantevoren bestellen en afhalen.
*Het duurt soms erg lang voordat iemand doorheeft dat er een klant in de showroom staat
*zoekt lastig op de website

FSQ

Absoluut niet klantvriendelijk. Ik heb een aantal keer jullie klantenservice gebeld voor advies omdat ik er niet uit kwam. Het meisje aan de telefoon was niet behulpzaam, ze deed niet de moeite om...

De prijs

Probeer een klant te helpen aan de telefoon, ik bel niet voor niets.

Reactie Rubbermagazijn:

Beste Shirley,

Bedankt voor uw feedback.

Wij betreuren het zeer dat uw telefonisch contact met Rubbermagazijn niet naar wens is verlopen en bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Indien telefonische gesprekken niet duidelijk voor ons óf voor u zijn, vragen wij vaak om een mail te sturen om e.e.a schriftelijk (eventueel met beeldmateriaal) uit te leggen om zaken te verduidelijken, wat bij u ook het geval is geweest.

Uit de mailwisseling tussen u en de desbetreffende collega, kunnen wij terug zien dat u binnen 20 minuten een reactie heeft ontvangen, gevolgd door o.a meerdere offerte's waar een bestelling is uit gekomen.
De producten zijn na ontvangst van betaling, binnen 24 uur bij u geleverd.

Wij doen ons uiterste beste om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Uiteraard vinden wij het dan jammer om te horen dat u Rubbermagazijn dan als niet klantvriendelijk heeft ervaren en zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Eventuele vragen of opmerkingen kunt u altijd bij een van onze medewerkers van de klantenservice kwijt.

Bedankt voor uw bijdrage en ik wens u een hele fijne dag.

Team Rubbermagazijn.

de Wit

Via telefoon en mail snel en makkelijk te bereiken.

Een product op maat is dmv tekening makkelijk te bestellen en wordt snel afgehandeld.

Nvt.

A. Boijens

Makkelijk een bestelling te plaatsen. Levertermijn perfect conform afspraak. Zeer tevreden over kwaliteit van het product.

Zie opmerkingen bij "ervaring met dit bedrijf".

N.v.t.

Globalciviel

Snel, geleverd, goede prijs kwaliteit, prima verpakking

Snelle levertijd en soepel rubber

Bij de raamrunner automatisch de goede pees voorstellen

Eric Cornelis

Prima, zoals beschreven

Snel en goed geleverd

Jos

Gemakkelijk gekozen en besteld.(gemakkelijker dan dat ik gedacht had) en de levering heel vlug en correct met goede informatie en afspraken. Een aanrader !

duidelijkheid in bestelling

zo blijven verder werken !

Tom Verloop

Was prefect , kom zeker terug!

Tom Verloop