After sales (indien van toepassing)
Reactiesnelheid (indien van toepassing)

Danny Kamphorst

Snelle levering en exact zoals vermeld op de website. Goed qua maatvoering. Mooie overzichtelijke site!

Mooie website

Meyer

Waarschijnlijk hebben wij verkeerd land Belgie ipv Ned ingevuld bij het verder goede adres waardoor zending 4dg onderweg was Na een telefoontje direkt nieuw opgestuurd wat dezelfde dag binnen was...

Even controle of het adres wel bestaat.

Liesbeth van der Geest, Willem de Kooning Academie

Ik heb 5x 9 meter rubberen kabelgoten besteld. Op de site staat voor een bepaalde tijd besteld volgende dag in huis. Helaas is dit in de praktijk niet zo. Na telefonisch contact kreeg ik te horen...

Prima product maar dit was mijn eerste bestelling wat niet helemaal soepel is verlopen helaas.
Vriendelijke en meedenkende medewerkers. Heel belangrijk voor je bedrijf!!!

Voor bedrijven/ onderwijs op factuurbasis kunnen kopen. Dit was niet mogelijk met de huidige betaalmogelijkheden. Medewerkers kunnen hier iets beter op getraind worden zodat zij weten dat een soort betaling op factuurbasis niet voor alle bedrijven/ instellingen mogelijk is. Dit was namelijk vooraf wel aangegeven door een medewerker.

Reactie Rubbermagazijn:

Beste mevrouw van der Geest,

Bedankt voor uw bijdrage en feedback.

Wij betreuren het zeer dat uw bestelling niet naar wens is verlopen en bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij streven ernaar om al onze bestellingen zo goed mogelijk te laten verlopen, maar helaas zijn wij hiervoor ook deels afhankelijk van derden.

In uw geval, zijn de producten dezelfde dag persoonlijk bij u afgeleverd door een collega van Rubbermagazijn, zodat de producten gelukkig toch nog op tijd binnen waren.

De retour-procedure voor de oorspronkelijke bestelling (die door PostNL vertraagd was) is al in werking gezet en kunnen wij naar verwachting binnen enkele dagen afronden.

Bedrijven kunnen, na het voldoen van onze voorwaarden, bij ons op rekening bestellen.
Mocht u de voorwaarden willen inzien sturen wij u deze graag toe.
Voor gemeente en scholen geldt er een uitzondering, deze instanties kunnen bij ons op voorhand op rekening bestellen.

Nogmaals onze excuses voor de eventuele ongemakken, mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dit graag.
Ik wil u als klant natuurlijk tevreden zien en wij streven altijd naar de beste service!

Wij hopen dat u nog snel eens terugkomt.

Fijne dag!

lichtverhuur Laarbeek

Makkelijk besteld en goed geleverd

oosterlinck eric

Pieter Visser

Zeer snelle en correcte levering.

Goede kwaliteit

Erwin Meijer

Snelle levering Top

Elaut

Bestelling voor professioneel bedrijf

F. Hoek

Prima. Product zorgvuldig verpakt

Ask Roger!

Goede selectie, snelle bestelling en levering