RS-tools

Informatie op website

Rene Tillmans Interieurbouw

Top kwaliteit

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Niets

Bert van Keulen

Goede service

Zou niet weten hoe het beter kan

G.Vergouwen

Meer bekendheid.

Lucas

Georganiseerde site met snelle levering

Meer product eigenschappen weergeven op de pagina van het onderdeel, op de fotos staan een aantal letters welke staan voor variabelen van de frees, op de pagina zelf staat nergens per frees de... Meer product eigenschappen weergeven op de pagina van het onderdeel, op de fotos staan een aantal letters welke staan voor variabelen van de frees, op de pagina zelf staat nergens per frees de waarde van deze variabelen. De variabelen op de foto zou ik als ik jullie was definiëren op de pagina.

Jan Terhell

Produkt was snel binnen, maar ik heb de verkeerde maat besteld. Retour zenden is zo duur, dat het geen optie is en dat is jammer. Weggegooid geld dus.

Wat meer andere maten van dit produkt.

Reactie RS-tools:

Hallo Jan,
De standaard retourkosten zijn niet gek duur maar wel voor één boutje van €2,20 inderdaad.
Hallo Jan,
Je hoeft geen label van ons te nemen om het retour te sturen, je kunt het ook in een envelop terugsturen.
Bart

Richard Lucas

Duidelijk, goed en snel

Zo door blijven gaan

Rinus

PRIMA EN SNEL GEHOLPEN

IETS MEER INFORMATIE OVER DE PRODUKTEN

van der Schaaf

Mijn eerste keer dat ik bestelde. Heel netjes en korrekt. Kom vaker

Doorgaan

Atelier Rob Vreeswijk

Het hele bestel- en leverproces is net WD-40; glad en soepel en zoner piepen of kraken ?; prima, houden zo.

Vasthouden hoe het nu loopt.

Godaert

Zeer goed