RS-tools

Informatie op website

FVDM support

Snel gevonden, goede communicatie rond order en snel geleverd. Al met al prima!

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Voor nu geen verbeteringen modig

Harrie Lubbers

Product van na bestelling nog steed niet ontvangen 07 09 besteld
Op 16 09 nog niets geleverd ?.

Waar om is er nog geen reactie over niet geleverd product.

Reactie RS-tools:

Hallo Harrie,
Nogmaals bedankt voor de bestelling van 7 september. Van deze order is direct verstuurd wat er op voorraad was op dezelfde dag, 9 september is dit bij je geleverd.
De backorder...
Hallo Harrie,
De backorder is zelfs al op 8 september verstuurd maar hangt nog ergens rond zoals hier te zien: https://my.dhlparcel.nl/home/tracktrace/3SVIA95581101/7597LH/details
Hier neem ik morgen contact over op met DHL.

C.E.R.

Prima geregeld

Is prima zo!

Van Loo Johan

Het was voormij de eerste maal dat ik iets besteld heb en zal het zeker niet nalaten om nog bestellingen te plaatsen. De goederen zijn goed aangekomen en dit tegen een redelijke prijs. Bedankt... Het was voormij de eerste maal dat ik iets besteld heb en zal het zeker niet nalaten om nog bestellingen te plaatsen. De goederen zijn goed aangekomen en dit tegen een redelijke prijs. Bedankt hiervoor.

Bij mijn bestelling was een toestel om schaafmessen af te stellen. Indien mogelijk een handleiding in Nederlands.

H.a.lubbers

Eedere bestellingen werden wel in een keer geleverd door een andere bezorgers nu met vietim valt tegen

Producten worden in 2 bestellingen geleverd was mij niet bekent bij besteling. 1 bestelling in nog niet binnen

Reactie RS-tools:

Hallo,
Hallo,
U heeft voor deze zending gekozen voor deellevering daarom is deze bestelling in 2x geleverd. Één item was niet op voorraad zoals vermeld stond bij het bestellen en is in een tweede zending verstuurd, deze zal vandaag geleverd gaan worden.

M W

Had frezen besteld en ze kwamen niet, gebeld en kreeg antwoord zeer beleeft dat ze in verlof warren hat het niet gezien maar toch geleverd op de datum van afspraak zeer goed aanrader.

zou niet direct weten wat.

Stoer en Staal

Prima geholpen, fijn!

Gewoon doorgaan! Was super! Dank je wel.

Degryse Dominiek

Eerste maal voor mij. Prettige ervaring. Prima website.

Momenteel geen opmerkingen. Alles verloopt naar verwachting.

Martin R

Zeer positieve ervaring. Er was een verkeerd product geleverd. Dit werd na een telefoontje onmiddelijk rechtgezet. Het juiste product werd de volgende dag geleverd. Top service noem ik dat.

Ik kan zo direct niets bedenken

Koot

Niets