RS-tools

Informatie op website

Hri

Uitstekende service

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Misschien de search engine voor als je iets specifieks zoekt zonder precies te weten hoe eea te noemen.

Jansen

Zeer goed.

Ik ben nergens tegenaan gelopen waarvan ik denk dat dat verbeterd kan worden

Jansen

Zeer plezierig en goed

Verhestraeten Robert

Zeer goede service en een goed passend product geleverd

Ik zou het niet weten, geen problemen gehad met zoeken, bestellen enz..

Hugo Roelands / Camping Boshoven

Deskundig en service gericht

hoe meer info over de produkten in de website hoe beter. Ik heb telefonisch navraag gedaan over een zaagblad en kreeg antwoord op de vragen die ik had

Bazuin

Niet nodig

Raiko Moerenhout

Prettig en vriendelijk geholpen, goed advies.

Een korte vergelijking voor overeenkomstige producten zou helpen om een keuze te maken.

Prive

1-ste bezoek en aanschaf via deze fa., behulpzaam, fair geprijsd en levering volgens afspraak.

Gewoon doorgaan

Woning- en Meubelherstelbedrijf Jan rebergen

Er werd in eerste instantie een verkeerde bestelling verzonden, maar deze fout werd direct hersteld. Goede en snelle service

Is prima zo

Wim Eertink

Goede service, kordate beantwoording op de gezonden vraagmail ???

Niets