RS-tools

Informatie op website

Soons interieurbouw

Soons Interieurbouw

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Staffeling bij aantallen boven de 10st... ofzo

patrick

Slecht

Goede info geven. Wacht al bijna 2 weken op een onderdeel wat na 3 dagen geleverd zou worden

Reactie RS-tools:

Hallo Patrick,
Hallo Patrick,
Inderdaad, dit zou normaal in 3 dagen geleverd moeten worden. Ik ben helaas afhankelijk van de fabrikant in Italië bij dit product, dit is niet bedoeld als excuus maar ik had het lieverd ook al in huis gehad en naar je verstuurd ;)
Groetjes, Bart.

Otten

Snel en correct geleverd

Zoekargumenten op site niet altijd eenduidig

Peter

Prima service

Geen opmerking, alles was goed verzorgd en snelle levering

JS Interior Solutions

Groot aanbod, zeer vlotte leveringen

Ik zou het niet weten, alles is perfect

Bart

Goede service, snelle levering

Discount voucher wasn’t working initially

John

Geen, gewoon goed

den dekker

Correcte afhandeling

Geen idee, hij is overzichtelijk en duidelijk

Terras Optimasl

Snel geleverd

Geen idee

smit

Eerste keer besteld, heel tevreden

geen idee