RS-tools

Informatie op website

Alex Cornet Ontwerpen

Zeer goed

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Via Google, kwam ik rechtstreeks bij het product uit wat ik zocht. En de prijs beviel me dus toen besteld en eerlijk gezegd niet echt rond geneusd op jullie site. Maar wel van plan om dat vaker te... Via Google, kwam ik rechtstreeks bij het product uit wat ik zocht. En de prijs beviel me dus toen besteld en eerlijk gezegd niet echt rond geneusd op jullie site. Maar wel van plan om dat vaker te doen. Maar misschien wat mini plaatjes links of rechts waardoor mensen ook verder jullie site op gaan, omdat ze nieuwsgierig worden.

Oscar

Bestelling 410-30-3 ontvangen 400-30-3 zonder aanwijzing jammer

Leveren wat klant besteld anders info waarom niet

Reactie RS-tools:

We willen graag het probleem voor je oplossen en de juiste messen leveren. Excuus voor het ongemak! We hebben eerder niets vernomen van deze foutieve levering.
We kunnen je een retour label...
We kunnen je een retour label sturen om de verkeerde messen van 400mm terug te sturen en de juiste messen van 410mm opsturen.

Helsdingen Design

Deskundig advies elke keer weer!

De webwinkel werkt goed!

Patrick

Goed, maar niet zelfde dag verstuurd zoals beloofd

Op web site staat: Besteld voor 16:00, volgende dag geleverd. Dat was helaas niet zo. Pakketje was pas volgende dag aan DHL overgeleverd. Dus kwam het een dag later aan.

Reactie RS-tools:

Hallo Patrick,
Hallo Patrick,
Normaal komt de DHL bij ons rond 16:00uur, ze zullen 15 februari wat eerder zijn geweest dan normaal zodat je bestelling van 15:45uur niet meer mee is gegaan die dag en de volgende dag is afgehaald bij ons.
Excuus voor het ongemak! Dit is niet gebruikelijk!

Linda

Supersnelle levering, goede producten

?

Johan Mathijssen

Mijn ervaring met RS-tools zijn zeer positief. Toen ik mijn bestelling kwam ophalen heeft de baliemedewerker de machine in elkaar gezet en kreeg ik een gedegen uitleg hoe de machine werkt zonder dat... Mijn ervaring met RS-tools zijn zeer positief. Toen ik mijn bestelling kwam ophalen heeft de baliemedewerker de machine in elkaar gezet en kreeg ik een gedegen uitleg hoe de machine werkt zonder dat ik het gevraagd had.

Zou het niet weten

Rosseeuw Philippe fietsen Philsor

Goeie en correcte service

in mijn geval had ik de indruk dat de holex sleutel over de ganse 350mm 4mm was dat bleek alleen in de eerste cm zo, de rest was 5mm

H.S. Designs

Prima kwaliteit/prijs verhouding. Goede service en snel geleverd.
Kortom prima

Weing punten waar beter kan

NOET - Houtwerk

Sneller product afsturen