RS-tools

Informatie op website

ESL

Snelle service en klantgericht meedenken

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

graag een optie om een stukje tekst toe te voegen bij een product in de winkelwagen.

Stichting Continuiteit OT

Mooi materiaal en tegen goede prijs. Snel geleverd

eric

Blij dat ik ze gevonden heb.

Loek

Top ik moest rvs frezen de frezen werkten top en nog steeds scherp

Alle prijzen inc btw

Ellra Fijnmetaal

Snel geleverd, product voldoet aan de verwachting

Geen idee

Jack Ha

Snelle bezorging

Ik vind hem best goed, site is snel en zoekfunctie werkt goed.

Stefan

Goed, levering optijd en zoals gevraagd

De vierkante wisselplaatjes van mijn bestelling, de gaten zijn conisch, precies zoals ik ze nodig heb (gelukkig) maar dit was niet duidelijk zichtbaar op de website. Ik zou het fijn vinden als u dit... De vierkante wisselplaatjes van mijn bestelling, de gaten zijn conisch, precies zoals ik ze nodig heb (gelukkig) maar dit was niet duidelijk zichtbaar op de website. Ik zou het fijn vinden als u dit aanvult.

J mulder

Super

Niets

FVDM support

Snel gevonden, goede communicatie rond order en snel geleverd. Al met al prima!

Voor nu geen verbeteringen modig

Harrie Lubbers

Product van na bestelling nog steed niet ontvangen 07 09 besteld
Op 16 09 nog niets geleverd ?.

Waar om is er nog geen reactie over niet geleverd product.

Reactie RS-tools:

Hallo Harrie,
Nogmaals bedankt voor de bestelling van 7 september. Van deze order is direct verstuurd wat er op voorraad was op dezelfde dag, 9 september is dit bij je geleverd.
De backorder...
Hallo Harrie,
De backorder is zelfs al op 8 september verstuurd maar hangt nog ergens rond zoals hier te zien: https://my.dhlparcel.nl/home/tracktrace/3SVIA95581101/7597LH/details
Hier neem ik morgen contact over op met DHL.