RS-tools

Informatie op website

Koot

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Niets

Ivo Cornelissen

Slecht! Ik had bitjes besteld via de webshop en kreeg en ipv 10stuks maar 5 stuks geleverd. Na telefonisch contact gezocht te hebben werd mij verteld dat het een foutje was op de site! Ik mocht het... Slecht! Ik had bitjes besteld via de webshop en kreeg en ipv 10stuks maar 5 stuks geleverd. Na telefonisch contact gezocht te hebben werd mij verteld dat het een foutje was op de site! Ik mocht het terugsturen maar wilde hiervoor geen kosten maken. Dus moest ik het volgens de vrouw die mij te woord stond oplossen met de klantenservice! Die bieden niet de mogelijkheid om iets kostenloos te retourneren. Ipv die 10 bitjes geven gaven ze mij een vervelende nasmaak en lieten ze mij teveel betalen voor de bitjes.

Juiste informatie verstrekken zodat men achteraf niet het gevoel krijgt voor de gek gehouden te worden. Iets kopen op de website voor een X bedrag en dan achteraf maar de helft geleverd krijgen met... Juiste informatie verstrekken zodat men achteraf niet het gevoel krijgt voor de gek gehouden te worden. Iets kopen op de website voor een X bedrag en dan achteraf maar de helft geleverd krijgen met het excuus dat er een foutje op de site staat is niet erg klantvriendelijk.

De Vervoering

Deskundige en prettige hulp bij het kiezen van de juiste tool

Er was vertraging van de zending. Weet niet waar het probleem lag.

Jasper

Mooie professionele spullen voor hout bewerking

Zoektermen makkelijk te gebruiken bij het vinden van artikelen

Hans

Snel, goed materiaal en prijzen betaalbaar

De bezorging verliep minder goed, er wordt enkel 's avonds geleverd. Jammer, dan zijn we niet op leveradres aanwezig momenteel en overleg is niet mogelijk/

Luc brouwer interieurbouw

Deskundig advies en snelle levering op voorraad artikelen

Weinig op aan te merken

Pascal Janssens algemene schrijnwerkerij

Uitstekend materiaal, snelle service

Niets

jan wouters

Zeer goed

niets dat ik weet

ad

een zaken doen met dhl waardeloze zaak

Peer / Bonk en Blaauw BV

Fijne gespecialiseerde winkel !

Kan niets bedenken