RS-tools

Informatie op website

Noet houtwerk

Prima messen

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Is prima zo

M Haulez

Hele goede ervaring

Zou niet weten wat er nog kan verbeteren.

Klussenbedrijf Giotto

Heel goed

Kleuren

Bert van Keulen

Is mij door een kennis aanbevolen. Het grote voordeel van dit bedrijf is dat ze een eigen slijperij hebben, zij kunnen hierdoor ook afwijkende profielen slijpen.

zou het niet weten

??

Vaanholt Caravan & Camper service

Goed en snelle levering, vriendelijke mensen aan de telefoon

Volgens mij geen. Alles is vlotjes verlopen

Deman Interieur

Na reeds een heel aantal bestellingen ben ik zeer tevreden over de service, communicatie, kwaliteit en leveringen

Het vinden van de bijhorende wisselmessen op bepaalde producten. Er bestaat zo veel soms is het even zoeken en hopen dat het de juiste zijn.

J.R. van Os

Beviel prima, snel en goed geleverd.

Ik zou het niet weten.

Patrick Vanbrabant

Snelle en goede service voor een goede prijs.

Is goed

Sietze

Vanuit eerdere ervaringen weet ik dat de kwaliteit van de artikelen goed is. Daarnaast doet RS wat je mag verwachten. Snelle en correcte levering. Heb me wel vergist in de diameter van een freesbit... Vanuit eerdere ervaringen weet ik dat de kwaliteit van de artikelen goed is. Daarnaast doet RS wat je mag verwachten. Snelle en correcte levering. Heb me wel vergist in de diameter van een freesbit doordat de info op de site niet altijd in 1 oogopslag te zien is. Ik daarentegen beter moeten kijken.

Misschien de info ook voor niet professionals duidelijker weergeven.