RS-tools

Informatie op website

Mark van Gool

Ik heb een prima ervaring gehad met RS Tools! Heldere communicatie en snelle levering, alles was netjes verpakt. Top!

Help ons te verbeteren. Uw mening telt ! Wat kunnen we verbeteren aan onze webwinkel ?

Geen idee, alles was duidelijk en de site was goed te navigeren.

Xt

Vlug geleverd, uitstekend gereedschap

Doe zo verder

Bakker

Klantvriendelijk bedrijf

De zoekfunctie vergroten. Het was lastig wisselmessen te vinden. Zou een kwestie van wennen kunnen zijn omdat dit mijn eerste bestelling was

Honcoop

Goed en snelle levering

Ik zal het niet weten

Klussenbedrijf Timmerman

Prima service, snelle levering

Ik zou het niet weten

Santo Tech

Blij dat ik deze gereedschap kon krijgen.

Geen idee, het ziet goed uit.

Teun van der Velden

Goede prijs en snelle levering

Geen aanmerkingen

Veasy

Zeer goede informatie en hulp!

Niks

Adri van Iersel

Ze hebben alles qua snijgereedschap wat ik als meubelmaker nodig heb. Snel geleverd tegen concurrerende prijs.

Het enige wat net iets beter kan, de afbeelding van bovenfreesjes komen niet altijd overeen met hetgeen in de beschrijving staat. Ik ga uit van de beschrijving en dan krijg ik het goede maar geeft... Het enige wat net iets beter kan, de afbeelding van bovenfreesjes komen niet altijd overeen met hetgeen in de beschrijving staat. Ik ga uit van de beschrijving en dan krijg ik het goede maar geeft soms wel effe verwarring.

Huisman

Prima service, snelle levering.

Geen verbetering