A de Reus

Een dikke tien krijgt de firma;ik ben super geholpen door RRS Zuidbroek en ook zeer deskundig en geweldig personeel.

zeg ik liever niet

Prima service!

Schippers

Top, snel, heel vriendelijk en alles goed opgelost!

Doorn

Heel vriendelijk en deskundige monteur en blij dat het de zelfde dag nog opgelost is

Schreuder

Prima hoor medewerker was goed

Lijftogt

261€ betaald voor geen oplossing .. dat doet zeer. De man heeft zijn best gedaan maar uiteindelijk is mijn probleem na 2 uur niet verholpen

J.Eilander

De medewerker heeft zijn best om het probleem op te lossen, maar is daarin niet geslaagd helaas. Zijn advies is de grondleiding door te spuiten met HD en de kelder leeg te pompen. Ik hoop dat U... De medewerker heeft zijn best om het probleem op te lossen, maar is daarin niet geslaagd helaas. Zijn advies is de grondleiding door te spuiten met HD en de kelder leeg te pompen. Ik hoop dat U spoedig belt voor een afspraak hiervoor. Een kelder vol water is verre van leuk.

Stavenga

Ten eerste, de monteur heeft goed werk geleverd. Echter de planning en de afhandeling van telefonische klachten is beneden alle peil!
De melding is gedaan om 11:50, binnen 4 uur zou een monteur...
De melding is gedaan om 11:50, binnen 4 uur zou een monteur langs komen, een preciezere planning was niet af te geven. Toen de monteur er om 16:00h nog niet was hebben wij moeten bellen,maar de telefoniste kon alleen maar melden dat de monteur nog langs kwam, ingepland was, maar kon niet aangegeven wanneer. Het enige wat ze kon zeggen: dat het druk was........
Om 18;00h nogmaals gebeld, weer hetzelfde riedeltje; maar het werd waarschijnlijk niet 23:00h.....
Uiteindelijk was de monteur er om 19:00h en was het probleem in ruim een half uur verholpen.
We hebben dus de hele middag aan huis gekluisterd gezeten: ieder moment kon de monteur immers komen, maar die kwam pas aanhef begin van de avond.
Wat ik echt kwalijk vind is dat we niet op de hoogte gehouden worden van vertraging: met de communicatiemiddelen va; tegenwoordig moet het heel goed mogelijk zijn om een aanrijtijd met een tolerantie van een uurop te geven en in ieder geval vertragingen op te geven.
Ik ben dus ook zeer ontevreden over de gang van zaken, maar niet de monteur
Ik ga dit commentaar nog verwerken op het Google account