Fam R. Houwerzijl

Top! Ronald kwam langs met een medewerker in opleiding. Zeer bekwaam en uiterst vriendelijk hebben ze vakkundig de riolering ontstopt en ons uitgelegd wat het probleem was (vochtig toiletpapier) Ook... Top! Ronald kwam langs met een medewerker in opleiding. Zeer bekwaam en uiterst vriendelijk hebben ze vakkundig de riolering ontstopt en ons uitgelegd wat het probleem was (vochtig toiletpapier) Ook de risico's werden ons goed uitgelegd, zo konden bijvoorbeeld de bouten van de wc pot kapot gaan bij het demonteren van de wc (en dat gebeurde inderdaad ook)
Toen de klus geklaard was hebben de heren nog een lekker glaasje fris gedronken en een shaggy gerookt en toen gingen ze op pad naar hun volgende klus terwijl wij de badkamer een grondige schoonmaakbeurt gingen geven.

Sani-Art Design

Vlot en netjes

Roossien

Waar ik zelf geen uitweg meer vond heeft uw deskundige een oplossing gevonden. Na ongeveer een uur was de hardnekkige verstopping gevonden en opgelost

Ruud Zechner

Snelle service, goede adviezen en een nette prijs.

heer Ligtenbarg

De monteur ging voortvarend te werk en heeft de verstopping adequaat verholpen.

hadderingh

Snel ter plekke. vlot en vakkundig verholpen

Erik Kopinga

Snel, vakkundig, goede communicatie

heer/mevrouw

Goed en netjes

heer/mevrouw

De meneer die deze keer langs kwam nam de plek waar ik zei wel serieus en ging daar kijken en daar was de oorzaak duidelijk te zien