P.J. de Vries

Het werk wat de monteur heeft verricht was prima in orde alles werd ook weer schoon achtergelaten, echter de informatie voorziening vanuit het RRS kantoor was erg slecht, de monteur kwam... Het werk wat de monteur heeft verricht was prima in orde alles werd ook weer schoon achtergelaten, echter de informatie voorziening vanuit het RRS kantoor was erg slecht, de monteur kwam uiteindelijk bijna 3 uur later dan in het tijdswindow was afgesproken, dit kan altijd gebeuren door eventuele drukte in de regio. Maar naar twee keer bellen met de servicelijn en dan te horen krijgen dat de monteur onderweg is en dan nog 3 uren wachten is voor verbetering vatbaar

H. Muizelaar

De service is prima, we zijn goed geholpen, verbeterpunt: ik had s`morgens gebeld (2x), in overleg met thuis zouden ze voor 12.00 komen, s`middags niemand aanwezig, belt mij op, op mijn werk, ik... De service is prima, we zijn goed geholpen, verbeterpunt: ik had s`morgens gebeld (2x), in overleg met thuis zouden ze voor 12.00 komen, s`middags niemand aanwezig, belt mij op, op mijn werk, ik gauw de buurvrouw gebeld, niet thuis, mijn zuster gebeld , die kon met heen en terug rijden van mijn werk, is het mogelijk als het niet volgens afspraak loopt om dan te bellen wanneer (hoe laat) ze dan ongeveer te verwachten zijn, want de volgende keer lukt het misschien niet op deze manier

Nee wil ik niet

Wel snel ter plaatse. Verder rauwdouwers, ruig en 1 grote smerige modderpoel. Ook verf van de muur.

K. Suurendonk

Meer dan goed. Keurig, volgens afspraak, 10 minuten van te voren gebeld dat ze kwamen.

We bezitten meerdere woningen op ons erf en zijn aangesloten op septictanks. De vorige eigenaar heeft dat aangelegd en het levert nog wel eens problemen op. RRS is altijd snel en adequaat in het... We bezitten meerdere woningen op ons erf en zijn aangesloten op septictanks. De vorige eigenaar heeft dat aangelegd en het levert nog wel eens problemen op. RRS is altijd snel en adequaat in het oplossen van de voorkomende problemen!

Nienke

Probleem super opgelost binnen een half uur!

E Baan

Afvoer verstopping vlot verholpen.

Correcte acceptatie met zeer vlotte inpassing in werkrooster. Binnen 3 uur medewerker over de vloer. Snelle analyse en direct de juiste toepassing. Medewerker gaf daarnaast prima adviezen m.b.t.... Correcte acceptatie met zeer vlotte inpassing in werkrooster. Binnen 3 uur medewerker over de vloer. Snelle analyse en direct de juiste toepassing. Medewerker gaf daarnaast prima adviezen m.b.t. gebruik en doorspoeling riolering. Facturering direct en duidelijk.
Betaling via pin lukte niet. Wellicht was deze storing een incident.
Gehele traject duurde nog geen 5 uur.