mw. F.van Wijngaarden-Raven

Wij hebben helaas niet zo'n goede ervaring met RRS. Wij wonen in een koopappartement en de VVE heeft bij de RRS een contract lopen.
In de loop van de jaren is de RRS daarom ook regelmatig bij...
In de loop van de jaren is de RRS daarom ook regelmatig bij ons en in ons gebouw geweest. Op woensdag 22 juli is de monteur geweest, kraan laten lopen tijdens en kop koffie. Aardlekschakelaar springt eruit, samen met monteur gezocht, deze ging weg. Wij de plint weggehaald er stond zeker 3 cm water onder de keuken met grote gevolgen voor onze houten vloer. Monteur kwam terug, er zou een ander bedrijf komen om het te repareren.
deze is echter niet geweest. Donderdag maar weer gebeld, waar dat bedrijf bleef, op kantoor RRS wisten ze van niets.
Wij zelf een loodgieter laten komen. Wat bleek de leiding onder de voer en daarboven, waren totaal verwoest, er zat een groot gat in. Loodgieter heeft de vloer weggehakt en het gemaakt.
Inmiddels was het vrijdag geworden, water liep nu ook niet door.
Weer gebeld naar RRS vrijdagmiddag, zij waren niet van plan langs te komen omdat het geen spoed was. Toen wij aangaven dat het die woensdag door hun was veroorzaakt, wensten de dame niet zo aangesproken te worden. Maandag 27 juli waren wij aan de beurt, tussen 14.00 en 17.00 uur zou er iemand langs komen. Maar helaas na 17.00 uur gebeld, wat blijkt wij stonden niet op de lijst.
Worden dinsdag de 28 juli in de ochtend gebeld. Hoop doet leven, wij gaan vanavond maar weer de afwas in het bad doen.

Reedijk

Supersnel.
Vriendelijke monteur.
Goede service, wij zijn heel tevreden en probleem met gootsteen opgelost.

Kubra

Vriendelijk personeel, zeer betrokken, vakkundig! Neemt de tijd om het probleem serieus aan te pakken! Erg tevreden!

heer Laparliere

Snelle reactie. Prima service.

mevrouw Doesburg

Goede kennis van zaken

mevrouw Goudswaard

Top

Koen Zomer

Zeer vriendelijk en goed geholpen in het weekend.

heer Pattiwael

Gewoon heel goed! Ze doen wat ze zeggen! De medewerker aan de telefoon legde mij duidelijk en rustig hun werkwijze uit en het kostenplaatje. RRS kon dezelfde middag nog een monteur sturen, maar dat... Gewoon heel goed! Ze doen wat ze zeggen! De medewerker aan de telefoon legde mij duidelijk en rustig hun werkwijze uit en het kostenplaatje. RRS kon dezelfde middag nog een monteur sturen, maar dat duurde een kleine 2 uur, of ik dat erg vond. Nee, wij wachten wel. De monteur stond met 1,5 uur op de stoep en had binnen 30 minuten de verstopping verholpen. Mooi binnen het half uur en geen verborgen kosten!

heer Bos

Prima geholpen. Ze waren half uurtje later dan verwacht maar ze hebben de verstopping heel snel verholpen en alles loopt weer als vanouds door.