Snelle, vriendelijke en effectieve service! Het kost wat maar dan heb je ook wat :-)

Telefonisch contact goed (netjes te woord gestaan, ik kreeg duidelijke informatie en de afspraak was snel gemaakt).
Fijn dat binnen paar uur & binnen het afgesproken tijdsblok de monteur kwam....
Fijn dat binnen paar uur & binnen het afgesproken tijdsblok de monteur kwam.
Monteur ook netjes (zich voorstellen, korte inventarisatie van het probleem, vraagt toestemming om..spullen gedeeltelijk in andere ruimte te leggen, communiceert helder en tijdig, lost het op (gelukkig en ook strak binnen het half uur) en werkt netjes.
Het enige waar ik geen erg in had is dat de genoemde prijs van €105 excl BTW is. Het zal wel standaard zijn. Ik heb ook niet veel ervaring hiermee. Misschien stond het wel op de site. In mijn haast niet gelezen en is ook niet gezegd aan de telefoon.

Ontstopping van het toilet dat in het weekend opeens slecht werkte

De monteur is heel prettig persoon die verstand van zaken heeft.
Ook gaf hij goede en realistische adviezen.

Goede informatievoorziening vooraf. Snelle service. Vriendelijke en kundige medewerkers.
We hebben geen verbeterpunten.

Ontzettend aardige medewerker ! Helaas kwam er aardig wat vuil vrij op een ongewenste plaats, waardoor we flink aan de bak moesten met dweilen. De gedemonteerde shifon werd niet helemaal waterdicht... Ontzettend aardige medewerker ! Helaas kwam er aardig wat vuil vrij op een ongewenste plaats, waardoor we flink aan de bak moesten met dweilen. De gedemonteerde shifon werd niet helemaal waterdicht in elkaar gezet, waardoor we RRS hebben gevraagd om terug te komen. Dit werd netjes in orde gemaakt.

Mark

Goed, vriendelijk en professioneel geholpen. Probleem was snel opgelost.

S. van Caspel

Ervaren monteur die het probleem vrij snel oploste. Erg vriendelijke man.

Niet de eerste keer dat RRS de afvoer ontstopt. Het feit dat ik hier weer terug kom komt door de goede service. Goede tijdsafspraken mee te maken. Werk netjes uitgevoerd.