S. Achahbar

In 1 woord ‘VERSCHRIKKELIJK’!
In 1 woord ‘VERSCHRIKKELIJK’!
Mijn huis stond onder rioolwater en de stank was niet te doen. Meteen gebeld naar RRS op een dinsdag. Maar zij vonden het geen spoed en ik zou wel even kunnen wachten tot vrijdag!!!!

René Bleeker

Heel aardige mensen en probleem prima opgelost. Zeer aan te bevelen.

Samantha Roeleveld

Me wc was verstopt en me vader werd naar het ziekenhuis afgevoerd vanwege zn Copd ze wilde niet komen omdat ze niet wisten of het corona was waardoor me vader werd afgevoerd

Ruijgrok

Zeer vakkundige monteur , ging daadkrachtig te werk. We zijn heel blij met RSS, dezelfde dag van de rioolverstopping af.

Amir

Een afspraak gemaakt om een verstopte toilet te ontstoppen. Van spoedservice is geen sprake. Zeven uur gewacht op de loodgieter en alsnog niet op komen dagen. Ik kan begrijpen dat het druk is, maar... Een afspraak gemaakt om een verstopte toilet te ontstoppen. Van spoedservice is geen sprake. Zeven uur gewacht op de loodgieter en alsnog niet op komen dagen. Ik kan begrijpen dat het druk is, maar niet dat het bedrijf je niet kan vertellen hoeveel klanten er nog voor je zijn, zodat je enig idee hebt of je even naar de supermarkt kan gaan. En nee, even een half uurtje of een kwartier van tevoren bellen, smsen of appen kan ook niet (anno 2020). Geen enkele indicatie van aankomst is mogelijk. Totaal geen respect voor de klant. Uiteindelijk de afspraak na 7 uur wachten afgezegd en een ander bedrijf gebeld dat duidelijkere afspraken maakt en ook goedkoper was (bvb. rekent geen tarief voor overschrijding van een half uur).

C

Geen kennis van probleem bij afspraak. Wordt ter plaatse berekend. Na opname probleem ter plaatse geen oplossing. Wel voorrijkosten en annuleringkosten, bijna 100 euro, voor 10 minuten kijken.... Geen kennis van probleem bij afspraak. Wordt ter plaatse berekend. Na opname probleem ter plaatse geen oplossing. Wel voorrijkosten en annuleringkosten, bijna 100 euro, voor 10 minuten kijken. Belachelijk.

Particulier

Geweldige monteur. Wist wat hij deed, was vriendelijk, legde uit wat hij deed en waarom.... Echt geweldig geholpen...!!!!

Shahabedin

Trauma aan RRS vestiging Den Haag. Jammer, want met goede communicatie had het niet zover hoeven te komen.

heer Schiphorst

Uitstekenke service

mevrouw Wijnstra

Snel beschikbaar, aardig en professioneel personeel, goede adviezen. Echt meedenken.