Jan reemt Jaarda

Prima, deskundig en vriendelijk

Staal

Positief, nette kerel die ons goed heeft geholpen.

heer/mevrouw Prins

Snelle prima service

heer/mevrouw

Prima werk geleverd. Keurige service. Prettige medewerker.

heer/mevrouw smits

Is zeer goed. Je wordt snel en vakkundig geholpen.

Jager

Prima en snelle service.

Jord

Ik ben erg blij met de service en dienst die ik heb ontvangen. Er werd echt de tijd genomen om uit te vinden waar nu precies het probleem in mijn afvoer zat en ik kreeg ook een goede uitleg hoe ik... Ik ben erg blij met de service en dienst die ik heb ontvangen. Er werd echt de tijd genomen om uit te vinden waar nu precies het probleem in mijn afvoer zat en ik kreeg ook een goede uitleg hoe ik dit nu kan voorkomen de volgende keer. Het is echt fijn dat er iemand langs komt die gewoon het probleem oplost.

Elmer

Hoewel dit bedrijf adverteert met de slagzin "voor elk rioolprobleem", doen ze enkel en alleen rioolontstopping. Voor ieder ander probleem moet je niet bij dit bedrijf zijn, voor de service trouwens... Hoewel dit bedrijf adverteert met de slagzin "voor elk rioolprobleem", doen ze enkel en alleen rioolontstopping. Voor ieder ander probleem moet je niet bij dit bedrijf zijn, voor de service trouwens ook niet.

In ons geval was er sprake van een borrelend geluid in het doucheputje bij doortrekken van het toilet, met voor ons onduidelijke oorzaak. Op basis van het verhaal dacht de dame aan de telefoon aan een verstopping welke zij zouden kunnen verhelpen. Wat zij erbij "vergat" te vertellen was dat als het géén verstopping zou zijn, zij er niks aan zouden kunnen doen. Kortom, toen de monteurs er waren en het geen verstopping bleek te zijn (na enkel 15 minuten de kranen te hebben laten doorlopen), zijn de mannen weer weg gegaan. Maar niet nadat wij €115 hadden moeten betalen. De monteur heeft nog wel even snel in de kruipruimte gekeken en "geconstateerd" dat er sprake was van een niet goed gemonteerde afvoer, maar dit kon hij niet oplossen. Wel zou het partnerbedrijf HRT dit kunnen oplossen, en hij zou dit aan hen doorzetten.

Na telefonisch duidelijk te hebben gemaakt dat ik het bedrag wel heel veel vond voor een service die niet is geleverd én het feit dat ik mij misleid voelde doordat nooit duidelijk is genoemd dat eventuele reparatie niet binnen de service viel, zou ik worden teruggebeld door de bedrijfsleider. Na een week niks te hebben gehoord nogmaals contact gehad, toen was de bedrijfsleider "plotseling twee weken op vakantie". Twee weken later had de bedrijfsleider corona, maar na terugkomst zou ik zeker teruggebeld worden. Uiteindelijk zelf opnieuw contact opgenomen en toen bleek van bovenstaande helemaal niks genoteerd te zijn.

Van HRT hadden wij in de tussentijd ook niks vernomen. Een andere loodgieter heeft echter vastgesteld dat de afvoer in de kruipruimte op de juiste manier was gemonteerd én voldoende afliep. Dus de enige service die RRS zou hebben geleverd, het stellen van een diagnose van het probleem, bleek onjuist.

RRS weigert tegemoet te komen in de gemaakte kosten, ze hebben niet eens excuses aangeboden. Niet voor het misverstand over de service die zij leveren en niet om het lange wachten.

Zoek je iemand die je rioolprobleem kan oplossen, dan zou ik nog even verder zoeken.

heer/mevrouw musch