heer/mevrouwKoerts

Super gedaan

heer A. Martens

De dienstverlening was prima. Wel een opmerking: ivm problemen met de rioolbuis (wordt binnenkort aangepast) is al 2 keer een reinigingsservice bedrijf bij mij langsgeweest (oa WAZO). Van de... De dienstverlening was prima. Wel een opmerking: ivm problemen met de rioolbuis (wordt binnenkort aangepast) is al 2 keer een reinigingsservice bedrijf bij mij langsgeweest (oa WAZO). Van de vorige bedrijven kreeg ik een rekening voor dezelfde dienstverlening (en tijd) van gemiddeld 170 euro. Van RRS krijg ik een rekening van 209 euro. Dit is wel een enorm prijsverschil.

Michel

Behulpzame medewerker met tijd voor uitleg

G Slagter

Vlotte afhandeling

heer s van Slooten

Probleem is opgelost, werknemer was er veel aan het vloeken en mopperen

heer Eising

Kordaat optreden, snelle oplossing,
Goede service

Mw Scharpenborg

Goede ervaring. We zijn kundig geholpen en gelukkig zijn we van de verstopping af

Oosterveld

Goede en snelle service. Klantvriendelijke monteur, die netjes en bekwaam werkt.

Bruinenberg

Erg positief. Snel gekomen, professioneel probleem verholpen en erg vriendelijk. Zelfs tips bij overstroming van afwasmachine.

M Vink

Ik kon dezelfde dag (zondag) geholpen worden, Monteur belde tevoren om aan te geven hoe laat hij verwachtte te komen. Hij werkte hard, legde uit wat er aan de hand was, was vriendelijk, en deed zijn... Ik kon dezelfde dag (zondag) geholpen worden, Monteur belde tevoren om aan te geven hoe laat hij verwachtte te komen. Hij werkte hard, legde uit wat er aan de hand was, was vriendelijk, en deed zijn best om de plek weer schoon achter te laten. Het probleem is niet volledig verholpen maar hij gaf advies over een vervolgstap.