heer/mevrouwweterings

Vlot en vakkundig geholpen

heer huberts

Erg snel en aardige mensen

Fam van der veen

Snelle service, werken netjes en het probleem was snel opgelost

Ellen Heinen

Probleem is verholpen. Zeer vriendelijke medewerker.

heer kremer

Goed snel top

Amber

Meest slechte service ooit. Stankoverlast veroorzaakt, verschillende zaken in huis beschadigd. Wil daarna ook niks weten van een normale afhandeling van deze vervelende situatie. Vertelt indirect... Meest slechte service ooit. Stankoverlast veroorzaakt, verschillende zaken in huis beschadigd. Wil daarna ook niks weten van een normale afhandeling van deze vervelende situatie. Vertelt indirect dat wij liegen. Kan ons niet fatsoenlijk te woord staan. Er worden juridische stappen ondernomen. Huur dit bedrijf niet in!

Amber

Huur dit bedrijf nooit maar dan ook nooit in!!!!

Huur dit bedrijf nooit maar dan ook nooit in!!!!

Veroorzaakt stankoverlast (dat wil zeggen laat ontlasting, urine noem maar op onder de grond liggen. Ons huis stinkt!!!), beschadigd en vervuild zaken in huis, overlegd niet. Weet niks van een normale afhandeling van je klacht en kan ook niet fatsoenlijk te woord staan. Vertelt (eigenlijk) dat we liegen, doet niks voor ons. Wat een ontzettend slecht bedrijf!!

Nogmaals, doe geen zaken met hen.

heer Geerdink

Vriendelijke en deskundige monteur

heer/mevrouw Stuut

Heel goed, professioneel en vriendelijk

heer Kees Bartelds, Oude pekela.

Fantastisch goed. De servicemonteur heeft er echt alles aan gedaan om een onvoorzien probleem op te lossen. Echt hulde! Deze servicemonteur heeft meer gedaan dan hij misschien zou hoeven doen maar... Fantastisch goed. De servicemonteur heeft er echt alles aan gedaan om een onvoorzien probleem op te lossen. Echt hulde! Deze servicemonteur heeft meer gedaan dan hij misschien zou hoeven doen maar heeft mij daarmee veel ongemak en kosten bespaard!!! Goud waard die meneer. En nog heel aardig, prettig en enthousiast ook .