Henk Nanninga

Ben al 14 jaar betalende klant nooit beroep op ze gedaan wil afspraak maken duurt meer dan 2 uur aan bellen heb je eindelijk een afspraak word je 2 uur later weer gebeld voor en nieuwe planning... Ben al 14 jaar betalende klant nooit beroep op ze gedaan wil afspraak maken duurt meer dan 2 uur aan bellen heb je eindelijk een afspraak word je 2 uur later weer gebeld voor en nieuwe planning terwijl dat al rond was nu de volgende dag nog steeds geen monteur gezien zou hun niet aanbevelen want het kantoor personeel daar weet niet wat ze doen kwa werk

heer/mevrouwjansen

Vlotte service. Vriendelijke en deskundige monteur

heer/mevrouw Laffra

Monteur ,vlot correct en wist waar hij mee bezig was.

Alie Lohr

Hele slechte ervaring.Ga niet met dit bedrijf in zee! Ze zijn niet in staat om een eenvoudige afvoer verstopping op te lossen.Hier veel schade aangericht doordat ze geen idee hebben wat ze... Hele slechte ervaring.Ga niet met dit bedrijf in zee! Ze zijn niet in staat om een eenvoudige afvoer verstopping op te lossen.Hier veel schade aangericht doordat ze geen idee hebben wat ze doen.Gevolg voor ons nog steeds een verstopte afvoer en een fractuur van €1255
gekregen.Dus pas op!!

heer/mevrouw

Geweldig hoe het personeel met je omgaat

mevrouw Atsms

Nette monteur. Legde goed uit wat hij deed

Martijn

Snelle service en goed geholpen / geadviseerd.

Knegt

192 euro betaald maar probleem niet opgelost
Je kan beter naar Wazoriool gaan die heeft no cure no pay

Stel

Op 08-05-23 heeft HRT (onderdeel van RRS) het leiding werk van onze gootsteen naar de afvoer leiding aangepast, van 40mm naar 50mm, verder hebben ze onder het huis naar het leiding werk gekeken en... Op 08-05-23 heeft HRT (onderdeel van RRS) het leiding werk van onze gootsteen naar de afvoer leiding aangepast, van 40mm naar 50mm, verder hebben ze onder het huis naar het leiding werk gekeken en geconstateerd dat het niet verzakt was en dat er geen vervanging nodig was.
Echter tijdens de werkzaamheden die zijn uitgevoerd om het leiding werk van de gootsteen naar de leiding onder het huis aan te passen zijn er een twee dingen fout gegaan;
1. De nieuwe aangepaste leiding was niet (minimaal) gelijmd op de bestaande leiding. (geconstateerd door de medewerker van RRS)
2. De verstopping in de leiding is voortgekomen door een schroevendraaier die vast zat in het stukje leiding werk wat door de vloer heen gaat, daarna zit een 90graden bocht en daar kon de schroevendraaier niet langs. (geconstateerd door de medewerker van RRS)

Wij hebben een aanzienlijk bedrag betaald voor de werkzaamheden die dus niet op juiste en correcte wijze zijn uitgevoerd namelijk: 957,70 euro.

Vervolgens hebben wij weer een verstopping gehad in de afvoer van de keuken, 17-11-23 is wederom RRS hier geweest om de verstopping te verhelpen, de man van RRS heeft met zijn veer geprobeerd de leiding schoon te maken via het ontstopstuk wat door HRT geplaatst is, dit lukte niet.

Daarop volgend heeft hij gekeken en constateerde dat er iets vast zat in de leiding, nadat de leiding open geknipt was kwam daar een schroevendraaier uit, deze kan niet door iemand anders in de leiding zijn geplaatst dan door de medewerker van HRT, zoals eerder vermeld had het dan zichtbaar moeten worden door de werkzaamheden van de RRS camera inspectie.

Vervolgens heeft de medewerker van RRS het leiding werk netjes aangepast en vast gelijmt wat dus in eerste instantie al had moeten gebeuren door HRT, hebben we tenslote voor betaald.

De collega van RRS heeft daarnaast aangegeven dat we veelste veel hebben betaald voor het werk wat er daadwerkelijk is uitgevoerd en op de manier dat het is uitgevoerd.

Mastenbroek

Zeer snel en vakkundig geholpen.storing om 7.30 gemeld via site en een paar uur later al een monteur.