heer C.H. van der Bliek

Een goede technische specialist was aanbevolen. Het probleem was zorgvuldig gecorrigeert met kalmte en goede communicatie en uitleg.

hp/meneer J.Barendregt

Zefde dag gekomen en vaste prijs

heer/mevrouw

Zeer beleefde man. zeer nauwkeurig ontstopt. Top!

heer/mevrouw de Jong

Zeer slecht.

Nvt

Wat een shit bedrijf is dit houden zich niet aan hun afspraken en luisteren alleen naar zich zelf krijg je een of andere idioot aan de telefoon genaamd Elly die te asociaal is om te woord te staan

Iemand

Had voor vandaag een afspraak staan tussen 08:00 en 11:00. Zijn niet komen opdagen heb ze maar zelf gebeld. Kreeg te horen dat ze me afgebeld hebben. Hebben verkeerd nummer gebeld. Zouden me zo snel... Had voor vandaag een afspraak staan tussen 08:00 en 11:00. Zijn niet komen opdagen heb ze maar zelf gebeld. Kreeg te horen dat ze me afgebeld hebben. Hebben verkeerd nummer gebeld. Zouden me zo snel mogelijk weer terug bellen niet gebeurt uiteraard voor andere afspraak zelf maar weer gebeld. Konden me zogenaamd niet doorverbinden met de planning om andere afspraak te maken. Nog maar keer gebeld dan om
Afspraak te maken. “Komen” nou volgende week kost weer een vrije dag. Echt wereld bedrijf met geweldige service. Echte aanrader het is dat ik huur ik deze moet bellen anders was ik naar een ander gegaan.

Raymond

Vakkundig en snel van ons probleem af

heer/mevrouw

Is nog niet verholpen moet een nog een keer langs komen om te repareren.

RRS

Ik heb een afspraak tussen 8.00-11.00 uur. ik kreeg een oproep gemist op mijn telefoon dat de monteur aan de deur was. Terwijl ik zo'n harde deurbel heb dat ik zelf soms van schrikt. Het is niet... Ik heb een afspraak tussen 8.00-11.00 uur. ik kreeg een oproep gemist op mijn telefoon dat de monteur aan de deur was. Terwijl ik zo'n harde deurbel heb dat ik zelf soms van schrikt. Het is niet gegaan en de monteur is weg. Ik snap helemaal niks van, en dit is niet het eerste keer dat dit gebeurd.