Eliza

Nooit meer!!!! Wat een drama. Óf ze komen niet opdagen, óf afspraak wordt verzet, om vervolgens weer niet te komen opdagen. Wat n amateurs. Dat zo’ n bedrijf kan bestaan? Onbegrijpelijk! Geen enkele... Nooit meer!!!! Wat een drama. Óf ze komen niet opdagen, óf afspraak wordt verzet, om vervolgens weer niet te komen opdagen. Wat n amateurs. Dat zo’ n bedrijf kan bestaan? Onbegrijpelijk! Geen enkele up-date wordt gegeven, ze laten je gewoon 7 uur wachten. Tip: Doe geen zaken met hun!

Vd hoogenband

Het duurde lang maar de monteur die kwam Levi maakte r een feestje van top gozer,zeer professioneel en gezellie! En dat om half 4 in de nacht.nog bedankt voor je peukie👍🤸‍♀️

F.Kop

Al 4 weken kunnen wij de kraan in de keuken niet gebruiken.Zitten vandaag voor de 3e dag op een medewerker te wachten. Al 2 x de afspraak door RRS verplaatst. De vrijdag voor kerst op het laatste... Al 4 weken kunnen wij de kraan in de keuken niet gebruiken.Zitten vandaag voor de 3e dag op een medewerker te wachten. Al 2 x de afspraak door RRS verplaatst. De vrijdag voor kerst op het laatste moment afgebeld. Wat een mentaliteit hebben ze bij dit bedrijf. Onbetrouwbaar en zeer klantonvriendelijk.

M

Waardeloos bedrijf. Drie dagen achter elkaar. elke dag krijg je te horen dat je geplant staat tussen 8 en 17 uur vervolgens bel je om 17 uur omdat dan niemand is geweest krijg je horen dat je in de... Waardeloos bedrijf. Drie dagen achter elkaar. elke dag krijg je te horen dat je geplant staat tussen 8 en 17 uur vervolgens bel je om 17 uur omdat dan niemand is geweest krijg je horen dat je in de avond staat geplant zonder dat ze je laten weten niets ?????.
23:00 niemand gekomen telefoon wordt niet opgenomen de volgende ochtend weer precies de zelfde leugen uiteindelijk 3 dagen en nog steeds niemand gekomen.

heer Keijser

Ik ben prima en heel netjes en vriendelijk geholpen. Verbeterpunten heb ik niet. Veel dank voor de service!

S

Wat een waardeloos flutbedrijf is dit zeg.
Afspraken lopen ze zelf te annuleren terwijl je een hele dag voor niks wacht.
Ze communiceren het ook niet door.
En dat terwijl de riolering...
Wat een waardeloos flutbedrijf is dit zeg.
Afspraken lopen ze zelf te annuleren terwijl je een hele dag voor niks wacht.
Ze communiceren het ook niet door.
En dat terwijl de riolering gewoon verstopt zit en stank niet te harden is in huis en tuin.

Schoutens

3en halve week terug zouden ze komen . Woensdags gebeld . Week daarop Dinsdag tussen 12 en 4 afspraak. Geen RRS. Niet gebeld niets. Ik gebeld ze hadden me gebeld . Nou mooi niet . Nieuwe afspraak... 3en halve week terug zouden ze komen . Woensdags gebeld . Week daarop Dinsdag tussen 12 en 4 afspraak. Geen RRS. Niet gebeld niets. Ik gebeld ze hadden me gebeld . Nou mooi niet . Nieuwe afspraak weer 1 week later op Dinsdag tussen 9 en 12 komen ze. Nou mooi niet . Om 2 uur gebeld . Ze hadden me gebeld. Wat blijkt ze hadden2 cijfers omgedraaid. Ze komen iets later . Is half 5 nog steeds niets. Word ik opbeld ze zijn iets uitgelopen . . Kon in de avond worden . Nu is het half 7 nog niemand. Wauw. Zit nu al 3 weken met een douche putje wat verstopt is. Slechte service.

W flipo

Wat een waardeloos bedrijf nu al 4 afspraken afgebeld te druk ze hennen lak aan je bent voor hun oudvuil

Hiba

Als ik kon, was er geen enkel ster gegeven. Mijn ouders op leeftijd wachten al 3 weken op hulp., Vanwege een verstopte keukenafvoer !! Afspraken afzeggen na hele dag wachten. En afspraken te laat... Als ik kon, was er geen enkel ster gegeven. Mijn ouders op leeftijd wachten al 3 weken op hulp., Vanwege een verstopte keukenafvoer !! Afspraken afzeggen na hele dag wachten. En afspraken te laat laten inplannen. Walgelijke service!!!!

heer/mevrouw

Heel goed.