Daantje Louwers

RozenKelim is een echte aanrader, wat een fijn bedrijf!

Snelle levering, prachtige producten!

Yolanda Imbens

Mijn kussen is netjes afgeleverd, helaas kwam de kleur van het kussen niet overeen met de kleur van het kussen op de website. ( kleur viel stuk lichter uit...)Maar ik was er toch tevreden mee.

Mooie spullen!

Renata Stam

Ik heb iets besteld maar nog niets ontvangen. Ik moest zelf informeren waarom het zolang duurde. Als antwoord kreeg ik te horen dat het artikel tijdelijk niet voorradig is. Ik had het fijn gevonden... Ik heb iets besteld maar nog niets ontvangen. Ik moest zelf informeren waarom het zolang duurde. Als antwoord kreeg ik te horen dat het artikel tijdelijk niet voorradig is. Ik had het fijn gevonden als mij dat gelijk verteld was zodat ik daar niet zelf achteraan moest gaan.

Nog geen ervaring

Miquela De Jong

Mooi tapijt alleen niet gevouwen aanleveren

Mooi tapijt goede prijs

Aloys Hanekamp

We hebben via de website een Vintage Rozenkelim aangekocht. Dit verliep prima. De levering was ook prima, maar het kleed is erg oneven (een kant “uitgerekt”). Is natuurlijk vintage en handwerk, maar... We hebben via de website een Vintage Rozenkelim aangekocht. Dit verliep prima. De levering was ook prima, maar het kleed is erg oneven (een kant “uitgerekt”). Is natuurlijk vintage en handwerk, maar hier moet ik wel HEEEL erg aan wennen....

Goede marketing ;-) Nette levering met documenten.

Irene Kruijer

Mooi tapijt tegen goede prijs. snelle nette levering.

Duidelijke website. Makkelijk toegankelijk bestellen. Mooi assortiment. Aangekocht product voldoet naar álle verwachtingen.

Gabrielle De Ruijter

Mooie kwaliteit. Duidelijke website.

Snelle levering.

Gerio Smit

Wederom een bestelling gedaan bij Rozenkelim. Ditmaal twee prachtige vloerkleden uit hun vintage assortiment. Bestellen ging gemakkelijk.

Duidelijke site. Uitstekende en snelle levering. Mooie prijzen.

Pam

Goed ervaring, online en in de winkel

Breed assortiment en online ondersteuning om tapijt in “het echt” te zien

Tiny van Heertum

Super goed

Tel bereikbaar en goede info