S Bres

Helemaal fantastisch

Prachtig kleed, de kleuren precies zoals op de site en super snelle en goede service/levering!

Leuk enthousiast bedrijf met prachtige kleden

Servicegericht en mooie kwaliteit kleden

Patrick Ros

Na een kleed te hebben besteld bleek dit niet te zijn wat op de website beschreven stond. We hadden een hoogpolig verwacht en dit was een shortwave zoals de eigenaar mij uitlegde. Omdat ik het kleed... Na een kleed te hebben besteld bleek dit niet te zijn wat op de website beschreven stond. We hadden een hoogpolig verwacht en dit was een shortwave zoals de eigenaar mij uitlegde. Omdat ik het kleed in de uitverkoop gekocht had en in de beschrijving daarbij stond dat het niet kon worden geretourneerd voelde ik me een beetje genaaid. Daarop kreeg ik het aanbod een ander kleed uit te zoeken dat is naar volle tevredenheid opgelost en nu kunnen we dan ook genieten van een hoogpolig kleed van
Rozenkelim.

Top service en contact tot laat in de avond en uitstekende service tot in de puntjes verzorgd.

Crmn

Fantastische klantenservice

Snelle en goede service. Een ander formaat onderkleed dan besteld toegestuurd gekregen. Direct kreeg ik een mail terug met een goede oplossing. De volgende dag al het kleed in juiste maat vind

Karin Velden

Prima website, duidelijk, snelle reactie

Snelle levering, kleden zijn als op foto's👍

Wilma

Super snelle. Service

Vriendelijk leuke prijzen en snel geleverd

Anita

Snelle levering en echt prachtige kussens!

Ik vind de kussens prijzig, maar ze zijn handgemaakt, prachtig en goed van kwaliteit! Nu ze schoon zien te houden. Super snelle levering ook.

Rengelina Griekspoor

Prachtige kelim, super snel geleverd én 50% korting!

Goede kwaliteit snelle levering.

Maaike de Jong

Mooie kleurrijke kleden

Goede web site en snelle levering

Maartje Feuerstein

Een rozenkelim en een geweldige badmat gekocht; betaalbaar en snel in huis

Er zijn ook hippe kleden te koop en tegen zeer betaalbare prijzen!!