Willeke De Boer

Bij Rozenkelim heb ik een kleed gekocht van Pip Studio. Ik ontving een mail omdat de door mij bestelde maat niet voorradig was. Alternatief was een kleinere maat of een paar weekjes wachten.

De klantvriendelijkheid

A

Snelle levering. Mooie badmatten en kleed gekocht. Jammer is dat antislip onder de kleden NIET goed werkt. Kleden en matten glijden alle kanten op op douchetegels en laminaatvloer. Graag hier wat... Snelle levering. Mooie badmatten en kleed gekocht. Jammer is dat antislip onder de kleden NIET goed werkt. Kleden en matten glijden alle kanten op op douchetegels en laminaatvloer. Graag hier wat aan proberen te veranderen, dat zou fijn zijn.

Niet duur voor zulke mooie kleden en matten.

Jolanda de hart

Super goed

snelle levering

Kayleigh van Mook

Mooie producten

Mirjam Kempers

Wij hebben een prachtig kleed op maat gekocht online, best spannend als je het kleed niet live hebt gezien. inmiddels kleed ontvangen binnen de voorspelde levertijd. En dik tevreden.

Contact voor en na ook goed, reageren snel!

Duidelijke site. kleuren komen overeen.

snelle reactie op mails/whatsapp berichten

Heddie Roos

Kleed uit de sale wat een showroom model is. Ik zie er niets aan een prachtig kleed.

Snelle bezorging

Rianne Getkate

Hamamdoeken besteld

Snelle levering, lage prijs, duidelijke communicatie

An Galjaard

Snelle retour en terugstorten aankoopbedrag

Foekje Hoekstra

Vlotte reactie en levering

Alhi

Top

Snelle reactie op vragen. Prachtige spullen