Margo Bockting

Mooi product voor een mooie prijs. Zeer snelle levering

Mooie kleden

Prima keus !

Behulpzaam.

Laura Lizier

Heel goed

Iets wat niet lukte is daarna super goed opgelost!

PAT

Goed, snelle levering en goede communicatie

Communicatie

Brigitte Vriens

App contact

Jac van Meer

Goede snelle levering van mooie doeken.

Cok guzel.

MiesTvK

Mooi en uniek kussen, echt wol. Zou wel een iets dikkere binnenkussen aanbevelen. Snel en netjes verzonden.

Mooi wol en snelle verzending

Hilde kranenborg

Minpunt is de verpakking van een duur vloerkleed. Gewoon met dun papier en wat tape. Toen het pakket hier aankwam was het papier dus ook gescheurd en kon je vloerkleed zien. Erg slordig

Snelheid

Reactie Rozenkelim.nl:

Beste Hilde
Beste Hilde
Bedankt voor de review. Jammer dat hij niet best is. Wij proberen als bedrijf zijnde zo duurzaam mogelijk te ondernemen en daarom hebben wij voor een papieren verpakking gekozen. Dit papier is bijzonder sterk. Helaas is er in uw verpakking een scheur gekomen, onze excuses hiervoor. Gelukkig gebeurt dit uiterst zelden en heeft u vloerkleed geen enkele schade opgelopen.
Wij hebben contact met u gezocht om te kijken of we u op de een of andere manier toch tot een blije klant kunnen maken, want dat is ons streven uiteraard. Helaas heeft u hier negatief op gereageerd en dat vinden wij teleurstellend.
Wij wensen u natuurlijk heel veel plezier van het mooie vloerkleed, want daar gaat het uiteindelijk om.
Team Rozenkelim

Marijke den Dulk

Goede communicatie.

Meteen contact toen ik vroeg wanneer de poef geleverd wordt