Rotra

8.2/10
7.8/10

Herlinda

Afgesproken tijdstip van afhaling was OK, enkel heeft de levering 3 dagen langer geduurd dan datgeen wat was voorzien. Dit had ook te zien met het vroege sluitingsuur van onze klant. We zouden het... Afgesproken tijdstip van afhaling was OK, enkel heeft de levering 3 dagen langer geduurd dan datgeen wat was voorzien. Dit had ook te zien met het vroege sluitingsuur van onze klant. We zouden het leuk gevonden hebben indien het contact in Denemarken contact zou opgenomen hebben met onze klant om concreet af te spreken.

Ferry de Wit

Wij zijn overgestapt van Dachser naar Rotra voor het palletvervoer naar (met name) Duitsland.
Vooralsnog zijn we uiterst tevreden over gegeven service. ;-)

VGTconsulting

We werken in een niche-markt met kostbare wetenschappelijke instrumentatie
Een eerste aangename ervaring, zeer goede directe efficiënte communicatie en duidelijke afspraken,
geeft het...
We werken in een niche-markt met kostbare wetenschappelijke instrumentatie
geeft het juiste vertrouwen om hier in de toekomst met verder te gaan,

WG

Vroeger al zaken gedaan met Rotra maar door stijgende tarieven gezocht naar andere transporteurs . Enige tijd geleden benaderd door Monique van Drie en zijn weer in gesprek gekomen . Tarieven en... Vroeger al zaken gedaan met Rotra maar door stijgende tarieven gezocht naar andere transporteurs . Enige tijd geleden benaderd door Monique van Drie en zijn weer in gesprek gekomen . Tarieven en afspraken gemaakt en sinds enige tijd weer transporten in opdracht gegeven .

Zwib België bvba

Alles snel geregeld en volgend afspraak uitgevoerd.

Ekkelboom textielgroothandel / Stephan t B

Goede snelle reactie
vriendelijk geholpen
voorzien van info waar ik naar vroeg

D. L Ingelse

Uitstekend. Zeer vriendelijk/behulpzaam en volgens afspraak