Rotra

8.2/10
7.8/10

LG

Zeer positieve ervaring, snelle en correcte afhandeling

Kort & krachtig.
Duidelijk zonder overdadige info.

Joachim Vanhaverbeke

Prijsofferte aangevraagd. Laten 2 weken niets weten. Zelf moeten bellen om dan te horen dat ze "negatief advies" hebben gekregen en transport niet willen verzorgen voor onbekende reden.

Reactie Rotra:

Beste Joachim,
Beste Joachim,
Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Helaas geeft u aan een minder positieve ervaring te hebben gehad met onze dienstverlening en dat betreuren we. Echter kunnen wij op basis van uw naam en e-mailadres geen transportopdracht of contact herleiden. Daarbij reageert u niet op de mails die we u n.a.v. deze review hebben gestuurd. Zou u ons een bericht kunnen sturen naar marketing@rotra.nl? We willen graag uitzoeken waar 't mogelijk is misgegaan!
Koninklijke Rotra

Vanuit Noord-Brabant

Snelle reactie, goede en duidelijke aanbieding. Alles naar volle tevredenheid afgehandeld.

Mar0710

Goedemorgen,

Ik heb 2 weken gelden voor het eerst contact gehad met de firma Rotra.
Goedemorgen,

Ik heb 2 weken gelden voor het eerst contact gehad met de firma Rotra.
Ik moest een pallet naar Duitsland retour sturen. Ze hebben me erg goed geholpen en het was eenvoudig om het formulier in te vullen. Prima service!!!

Irene

Service is heel slecht! Reageert heel bot en is zeker niet behulpzaam.
Reageert ook niet op mail en wanneer ze wakker worden geven ze de klant de schuld.
Hebben teveel in rekening...
Service is heel slecht! Reageert heel bot en is zeker niet behulpzaam.
Hebben teveel in rekening gebracht, houden je niet goed op de hoogte. Geven uit het niets een credit nota daarna weer van hetzelfde bedrag een nota zonder enige reactie wanneer daar naar gevraagd word.
Als ze het goed gedaan hadden, zouden ze een klant extra hebben gehad. Helaas nu zeker niet!

Reactie Rotra:

Beste Irene,
Beste Irene,
Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Helaas heeft u een minder positieve ervaring met onze dienstverlening en dat betreuren we. De communicatie is vanuit onze kant niet optimaal geweest, onze excuses daarvoor. Dit vinden we dan ook niet passen bij onze dienstverlening en onze organisatie. Inmiddels is er al weer even contact geweest en worden we in de verdere afwikkeling van betreffende zending, en in de nabije toekomst bij nieuwe zendingen, in de gelegenheid gesteld ons opnieuw te bewijzen en te voorzien in ons gebruikelijke serviceniveau. Dank daarvoor. We vertrouwen op een prettige, duurzame, voortzetting van onze logistieke samenwerking.
Koninklijke Rotra

Jan

Zeer snelle levering naar Duitsland en vlot sympathiek contact!