Bart

Na telefonisch gesprek met specifieke vragen uitstekend geholpen.en voor 17.00 besteld was inderdaad volgende dag in huis ondanks Corona. Keurig!!!!

Ieder mens is anders en met speciale wensen is een site soms niet genoeg dus na de telefonische hulp een eitje om te bestellen

Anita de Jonge

Ik kreeg goede telefonische informatie/advies toen ik een vraag had over een stadszadel. Vriendelijke service! Ik heb laatst weer telefonisch contact opgenomen en ik kreeg weer een vriendelijke,... Ik kreeg goede telefonische informatie/advies toen ik een vraag had over een stadszadel. Vriendelijke service! Ik heb laatst weer telefonisch contact opgenomen en ik kreeg weer een vriendelijke, behulpzame medewerker aan de telefoon. Zeer snelle levering van het fietszadel waar ik om had gevraagd!

Vriendelijke en behulpzame medewerkers, zeer snelle levering van de fietszadels.

danielle colijn

Edd

Top bedrijf en goed advies

Producten

Johan

Produkt moet nog dienst bewijzen

Snel geleverd

Bouwmeesters

Hebben hier Easy-Seat zadel gekocht,hetgeen de zitklachten oploste.Toen er een klein mankementje met het zadel was,kregen wij zonder probleem een andere nieuwe. Goede en vriendelijke service.

Prima service

LS uit Schiedam

Vriendelijk en deskundig te woord gestaan voor aanschaf van een zadel tegen stuitjespijn.

Snelle en correcte levering

Laurena

Prima!

Antwoord op email vragen

Raymond Kogels

Niet zo goed, belofte's over het leveren van een besteld zadel worden niet nageleefd.

nog niet gevonden.

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Beste klant,
Waarschijnlijk een mailtje van ons gemist.
Jammer, maar we hebben hier mailcontact over.
Door de huidige situatie lopen dingen anders dan...
Beste klant,
Waarschijnlijk een mailtje van ons gemist.
Jammer, maar we hebben hier mailcontact over.
Door de huidige situatie lopen dingen anders dan normaal.
Erik
Klantenservice Rosiir

Dina Vyncke

Makkelijk bestellen, adequate info, snelle reactie op bijkomende vragen. Gewoon een betrouwbaar bedrijf, ook online.

Snelle reactie op e-mail, persoonlijke aanpak.