Jolanda Drenthen

Een erg prettig en open contact. Met retourneren wat onduidelijkheid, maar snel en netjes in mijn voordeel opgelost en afgehandeld. Kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen, klant is hier echt... Een erg prettig en open contact. Met retourneren wat onduidelijkheid, maar snel en netjes in mijn voordeel opgelost en afgehandeld. Kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen, klant is hier echt Koning! Dankjewel Peter, veel succes allen. Groetjes Jolanda Drenthen.

Oplossend gericht

Marianne

Persoonlijk geholpen door Bas. Hij nam alle tijd, stelde de juiste vragen en heeft me uitstekend geholpen aan een goed zadel. Alle lof

goede service

Guido Burssens

Uitstekend

Goed overzicht van de site en sterke prijzen.

Rien van der Dussen

10% aftrek van een retourzending??

snelle levering

William De Rycke

Steeds een vlotte service, zowel wat bestelling, levering als feedback betreft

Zeer vlotte service

Herbert Klanderman

Top

Ze doen wat ze beloven

Ljibbe Weidenaar

Heel goed

zelf kunnen bepalen wat je wilt hebben i.v.m. de klachten

Hennie de Ruijter

Zadel besteld wat niet beviel, teruggestuurd en ander zadel geregeld. Deze leek ook niet te bevallen maar na telefonisch overleg met ene Bas en de nodige tips van hem , goede vriendelijke uitleg is... Zadel besteld wat niet beviel, teruggestuurd en ander zadel geregeld. Deze leek ook niet te bevallen maar na telefonisch overleg met ene Bas en de nodige tips van hem , goede vriendelijke uitleg is het helemaal naar tevredenheid opgelost.

Goed meedenken en uiterst vriendelijke uitleg

Hedy

Uitstekend! Goed telefonisch advies gekregen met veel uitleg en de mogelijkheid via beeldbellen nog verder geholpen te kunnen worden mocht dat na levering nodig zijn (ik woon een flink eind uit de... Uitstekend! Goed telefonisch advies gekregen met veel uitleg en de mogelijkheid via beeldbellen nog verder geholpen te kunnen worden mocht dat na levering nodig zijn (ik woon een flink eind uit de buurt). Besteld artikel was prima kwaliteit en voldeed aan de verwachtingen.

Klantvriendelijk, prima service, deskundig, vlotte levering, goede kwaliteit product, goed bereikbaar, duidelijke website

Wim Vreugdenhil

Duidelijke info