M de Haan

Er was iets misgegaan met mijn bestelling. Medewerker Rosiir belde mij vanmorgen op om dit uit te leggen en hoe ze dit zsm. recht zouden zetten. Afhankelijk van Rotor in Spanje wordt mijn zsm.... Er was iets misgegaan met mijn bestelling. Medewerker Rosiir belde mij vanmorgen op om dit uit te leggen en hoe ze dit zsm. recht zouden zetten. Afhankelijk van Rotor in Spanje wordt mijn zsm. geleverd. Persoonlijke aandacht vind ik heel fijn om dit helder te maken.

Persoonlijke aandacht.

W.R.van Olst

Duidelijke, volledige info over de producten, makkelijk toegankelijke klantinfo, breed assortiment, minder aantrekkelijke prijs, dus relatief duur, snelle levertijd.

zie boven

Dennis Nol

Ik heb een bracketlager besteld op 16-4 en nog niet mogen horen of zien,
Heb ook nog een mail gestuurd wanneer jullie leveren en ook daar heb ik niets op gehoord.
Nog geen goede ervaring...
Ik heb een bracketlager besteld op 16-4 en nog niet mogen horen of zien,
Nog geen goede ervaring dus.

Dennis Nol

Veel onderdelen van Rotor

Plony van Brakel

Snelle levering en ik heb het Cruisezadel door de snelle reactie op mijn email kunnen veranderen in een Metrozadel en de volgende dag zadel in huis en teveel betaald geld retour.

Beschrijving van zadelpijn en de oplossingen

Piet

Vooralsnog niet goed

Snelle melding van het feit dat het product niet leverbaar was. Order geannuleerd en geld retour.

M.Vrolijk

Werd zeer goed geholpen ,fijne service iedereen aan te raden.

Het advies en service.

Boy Rueck

Zeer klantvriendelijk

Goede communicatie

Coninx Orthopedie

Goede communicatie en vlotte levering

goede communicatie

mg van den berg

Goede uitleg uitstekend zadel

snelheid en uitleg

Fietsgraag

Maakt fantastisch zadel en levert prompt.

Metro zadel werkt uitmuntend, vervangt nu het (prima) zadel op DAS ebike. Zo van de website besteld. Kan na prostaatverwijdering (en de 6 weken wachten), direct weer fietsen (electrische fiets)... Metro zadel werkt uitmuntend, vervangt nu het (prima) zadel op DAS ebike. Zo van de website besteld. Kan na prostaatverwijdering (en de 6 weken wachten), direct weer fietsen (electrische fiets) zonder een centje pijn. Dank, dit betekent heel veel voor mij.