Rick ten Broeke

Besteld en vlot geleverd.
Naderhand contact gehad met Bas ivm de afstelling van het zadel.
Besteld en vlot geleverd.
Naderhand contact gehad met Bas ivm de afstelling van het zadel.
Ik kreeg het zadel zelf niet goed afgesteld en heb zelfs een mail gestuurd om het zadel retour te sturen. Bas stelde mij gerichte vragen en vroeg ook een kort filmpje van mijn zit positie.
Na wat aanpassingen in de afstelling ben ik helemaal tevreden over mijn ism zadel.

Oplossingsgericht personeel.

Sam Gumienny

Communicatie was Top
Eerste bestelling super lang op moeten wachten, nooit mogen ontvangen maar kon een ander product gebruiken en hier ben ik super tevreden mee
Ook de manier waarop de...
Communicatie was Top
Ook de manier waarop de switch van het product tot stand kwam

Thx Bas

Communicatie

Remco Böing

Neutraal

...

Reactie VELOPRO | Rosiir - ISM - ROTOR:

Fijn dat u even de moeite hebt genomen een review achter te laten!
Fijn dat u even de moeite hebt genomen een review achter te laten!
Het is heel begrijpelijk dat u verzendkosten van €8,50 hoog vindt voor een onderdeel met een waarde van minder dan €15, dat vinden wij ook.
Vanwege eerdere ervaringen echter, waar dergelijke kleine onderdelen verpakt in een verzend envelop niet altijd bij de klant aankwamen, hebben we helaas moeten besluiten altijd doosjes te gebruiken, verzekerd en met track & trace code.

Yvonne Leijtens

Eerste kennismaking bevalt direct goed

Helder en duidelijk

N>N.

Zadel gekocht. Dat beviel niet. Na contact met bedrijf zadel omgeruild voor eentje die beter bij mij past.

Goede informatie. Mogelijkheid tot uitproberen en omruilen zadel

Thomas Hms

Super! Heel tevreden van de service.

Oscar Venema

Prettig

Pieter Zijlstra

Snel levering

Als je met 10 hoef niet verbetern

Joben

Uitstekend

Extreem snelle levering, klantvriendelijk, ...

R. van Stuivenberg

Goede en snelle service met een gedegen advies.

Kennis van zaken, snel en service gericht. Altijd handig bij onverhoopte storingen in een powermeter. Geen gezeur garantie en snel een nieuwe.