Was weer super

Kim

Buitenhof blijft een heel fijn park, waarbij we alle voorzieningen van Hof Domburg kunnen gebruiken. De tennisbaan is wel aan een opknapbeurt toe.
Verder waren de meubels in het huisje oud en...
Verder waren de meubels in het huisje oud en ook vies (bank). De badkamer en toiletten erg gedateerd. De stofzuiger was kapot en kon niet worden gebruikt.
Lokatie en sfeer van het park zijn echter wel heel fijn. Ook de grote tuin bij het huisje was een groot voordeel.

Vanwege bliksem inslag in ons woonhuis op 2 mei 2024, was het verblijf in het park helaas een noodzaak en niet direct vakantie. De hartelijke Brabantse ontvangt, zeer vriendelijke personeel in het... Vanwege bliksem inslag in ons woonhuis op 2 mei 2024, was het verblijf in het park helaas een noodzaak en niet direct vakantie. De hartelijke Brabantse ontvangt, zeer vriendelijke personeel in het restaurant maakte voor ons een hele hoop goed. Fijn dat we op korte termijn een mooie bungalow konden boeken voor het gezin en onze hond. Heel erg bedankt

Wat een heerlijk mooi en rustig park. Beach sfeer op en top en perfecte ligging aan zee.

Het is onpersoonlijk omdat alles digitaal gaat.En het sanitair kan wel een update gebruiken.

Tessa Hitzert

Prettige vakantie gehad. Alleen de komst van de schoonmaak om09:30 uur zorgde er wel voor dat je je iets gehaast voelt...

Merlien Meijer

Wij hadden het verblijf voor 12 personen. 3 verblijven in een driehoek opstelling was zeer sfeervol en praktisch voor een verblijf met meerdere personen. Heel mooi en schoon park. Wij konden gebruik... Wij hadden het verblijf voor 12 personen. 3 verblijven in een driehoek opstelling was zeer sfeervol en praktisch voor een verblijf met meerdere personen. Heel mooi en schoon park. Wij konden gebruik maken van zwem faciliteiten op een ander park. Enige minpuntje zijn de codes op de feiten die veelal niet werken, gelukkig opgelost door ons de sleutel te geven! Leuke vakantie gehad!

Super leuk park!

Arie Den Hollander

Rustig mooi huisje midden in de natuur met een prachtig uitzicht , vrij van elkaar gelegen

Groene omgeving op het park, verder zijn wij niet echt op het park gebleven,
Buiten het park is er genoeg leuks te beleven