Prima bevallen, prachtige locatie en strandhuis dik in orde.
Prima bevallen, prachtige locatie en strandhuis dik in orde.
Enige wat we allen hebben ervaren is dat de zitbank en de bank van de eethoek beide niet comfortabel zijn om op te zitten. We hebben na een midweek in het strandhuis alle drie rugpijn.
Verder zeer genoten!

Het blijft een heerlijke plek in Domburg, maar het park heeft echt dringend onderhoud nodig. Ons huisje was slecht schoon gemaakt, voelde vies, en het onderhoud is slecht. Desondanks een fijne week... Het blijft een heerlijke plek in Domburg, maar het park heeft echt dringend onderhoud nodig. Ons huisje was slecht schoon gemaakt, voelde vies, en het onderhoud is slecht. Desondanks een fijne week gehad!

Het was een fijne vakantie! Vrolijk en lief personeel en de omgeving is zo erg mooi.
Alleen… dat zwembad kan echt niet!
Een leuk zwembad hoort bij een Roompot vakantie.

Wij zijn nu voor de derde keer terug en hebben Roompot boven het nieuwere Landal park verkozen. De prijs kwaliteit verhouding is veel beter. De sfeer en opbouw in combi met vriendelijk en schoon... Wij zijn nu voor de derde keer terug en hebben Roompot boven het nieuwere Landal park verkozen. De prijs kwaliteit verhouding is veel beter. De sfeer en opbouw in combi met vriendelijk en schoon zorgt dat jullie hoog scoren. Bedankt voor het prettige verblijf!!

Henk van de Wetering

Mooi opgezet park

Pauline Dikisci

Super mooi park en mooie omgeving! Wel nog paar dingen die beter kunnen.
Schoonmaak charlet / zwembad en de pannekooi pas sluiten om 22.00 niet om 21.00 al!
Verder leuke speeltuinen,...
Super mooi park en mooie omgeving! Wel nog paar dingen die beter kunnen.
Verder leuke speeltuinen, cross baantje, lasergamen en bij de outdoorhal leuke activiteiten te doen.

Mooi ruim huisje (531), miste alleen de wasmachine, schoonmaak toiletten had beter gekund evenals sommige servies onderdelen en betere afwatering buitenterrein, je komt wel erg vreemd aan in een... Mooi ruim huisje (531), miste alleen de wasmachine, schoonmaak toiletten had beter gekund evenals sommige servies onderdelen en betere afwatering buitenterrein, je komt wel erg vreemd aan in een natte boel.

Hilvert Pomp

Heerlijk uitgerust

Willem Zuidema

Fijn kleinschalig net park. Basis faciliteiten aanwezig. Accommodaties de comfort restyle zijn lekker ruim en modern ingericht(Vlasbekje). Helaas is de wifi zeer slecht(bedraad via lan wel goed). 5G... Fijn kleinschalig net park. Basis faciliteiten aanwezig. Accommodaties de comfort restyle zijn lekker ruim en modern ingericht(Vlasbekje). Helaas is de wifi zeer slecht(bedraad via lan wel goed). 5G dekking in het park is minimaal. Natuur in de omgeving is prachtig. Helaas geen zwijnen kunnen spotten. Tot een volgende keer.

Ruime huisjes, goede bedden, fijne douche.
Rustig, middenin de natuur. Volop wandel en fietsmogelijkheden. Voldoende eetgelegenheden in de omgeving.
Dagje uit, zoals Apenheul Ruime huisjes, goede bedden, fijne douche.
Dagje uit, zoals Apenheul
Tennisbaan, midgetgolf en tafeltennis.
Tip: goed voetbalveld dichtbij Service Point zou mooi zijn