Evita van der Meer

Badkamer zat VOL met schimmel! Er was geen mogelijkheid tot ventilatie behalve door het raam open te doen, waarbij iedereen je gelijk kon zien.
Serre zat ergens een lek. De schimmel sloeg op je...
Serre zat ergens een lek. De schimmel sloeg op je keel! En dat terwijl ik hoog zwanger daar zat! Nooit meer voor mij!

Prachtig park in schitterende omgeving. Het fietspad is ook prachtig met de elektrische fiets. Wel moet je dan eerst de steile helling af van het park.

Francisca Van der Horst

Alles prima verzorgd, mooi park een heerlijke week gehad.

Patrick Kranenburg

Fijne plek op een mooie lokatie om een paar vrije dagen te vertoeven. Mooi park, leuke omgeving!

Voor het eerst te gast op Wolfsven. 4 dagen verblijf in super mooie Lodge. Kontakten met medewerkers erg vriendelijk en terzake kundig. Dit park zeker aan te bevelen aan anderen. Voor ons was het... Voor het eerst te gast op Wolfsven. 4 dagen verblijf in super mooie Lodge. Kontakten met medewerkers erg vriendelijk en terzake kundig. Dit park zeker aan te bevelen aan anderen. Voor ons was het top. Vooral ook va

Hanni Van de Peppel-Gritter

Hadden geen warm water, dus kinden ons niet douchen.
En de app was moeilijk.
We konden de oven niet gebruiken.
Geen gebruiksaanwijzing.

William van Rooij

Kan niet wachten om nog een keer te boeken, top

Fijn verblijf gehad !

Dit is ons tweede thuis, wat een fijne plek en rust. Jammer dat het buitenbad nog zo koud is. Binnenbad is alles prima in orde,
Aardige medewerkers.
Huisje 33 is echt aan wat...
Aardige medewerkers.
Huisje 33 is echt aan wat modernisering toe, vooral de keuken. Het was ook heel stoffig. Lamp boven tafel echt heel vies, maar een onmogelijk ding om schoon te krijgen natuurlijk!