Voor het eerst te gast op Wolfsven. 4 dagen verblijf in super mooie Lodge. Kontakten met medewerkers erg vriendelijk en terzake kundig. Dit park zeker aan te bevelen aan anderen. Voor ons was het... Voor het eerst te gast op Wolfsven. 4 dagen verblijf in super mooie Lodge. Kontakten met medewerkers erg vriendelijk en terzake kundig. Dit park zeker aan te bevelen aan anderen. Voor ons was het top. Vooral ook va

Hanni Van de Peppel-Gritter

Hadden geen warm water, dus kinden ons niet douchen.
En de app was moeilijk.
We konden de oven niet gebruiken.
Geen gebruiksaanwijzing.

William van Rooij

Kan niet wachten om nog een keer te boeken, top

Fijn verblijf gehad !

Dit is ons tweede thuis, wat een fijne plek en rust. Jammer dat het buitenbad nog zo koud is. Binnenbad is alles prima in orde,
Aardige medewerkers.
Huisje 33 is echt aan wat...
Aardige medewerkers.
Huisje 33 is echt aan wat modernisering toe, vooral de keuken. Het was ook heel stoffig. Lamp boven tafel echt heel vies, maar een onmogelijk ding om schoon te krijgen natuurlijk!

Wij hebben intens genoten van ons verblijf in uw park. Het park heeft ‘n zodanige sfeer dat wij ons daar zeer fijn bij hebben gevoeld. Daarnaast is de situering tov het strand in 1 woord magnifiek.... Wij hebben intens genoten van ons verblijf in uw park. Het park heeft ‘n zodanige sfeer dat wij ons daar zeer fijn bij hebben gevoeld. Daarnaast is de situering tov het strand in 1 woord magnifiek. Van alle parken die wij tot dusver hebben bezocht( dit zijn er meer dan 15) staat residence Cadzand Bad met stip op 1.

Mooi aangelegd park dat er van buiten goed uitziet en goed bereikbaar.Dicht bij het strand.Alleen jammer dat ons huisje iets verouderd was van binnen en niet zo schoon was toen we aankwamen.

Mooi park, vond het wel erg groot. Mooi onderhouden. Wij lagen helemaal achteraan het park. Wij vonden het jammer dat er geen kleine paadjes zijn waardoor je versneld vanuit het huisje naar het... Mooi park, vond het wel erg groot. Mooi onderhouden. Wij lagen helemaal achteraan het park. Wij vonden het jammer dat er geen kleine paadjes zijn waardoor je versneld vanuit het huisje naar het strand kan lopen. Zodat je niet het hele park over moet.

Mooi groen park. De huisjes zijn wel aan renovatie toe.
De service van de medewerkers zou wel wat beter kunnen .