Henk de Jong

We hebben heerlijk genoten van de rust en uitstraling van het park

Henk Berteler

Alles zag er netjes uit

Gemoedelijk park, voldoende privacy in en om de tuin en een ruim huisje.

Edwin Korterink

Mooie locatie. Prima chalet, alleen niet best schoongemaakt. Binnenspeeltuin is een groot woord voor een paar vierkante meter klimrek. Buitenspeelmogelijkheden beperkt, maar voldoende voor een paar... Mooie locatie. Prima chalet, alleen niet best schoongemaakt. Binnenspeeltuin is een groot woord voor een paar vierkante meter klimrek. Buitenspeelmogelijkheden beperkt, maar voldoende voor een paar dagen. De hele week veel autoverkeer over het park voor een autovrij park.

Fijn contact met de medewerkers (even bellen om de aankomst te bespreken voor het geval we na 20u aan zouden komen). Gemoedelijke sfeer, niet dat massale. Verder was alles er wat je zou verwachten... Fijn contact met de medewerkers (even bellen om de aankomst te bespreken voor het geval we na 20u aan zouden komen). Gemoedelijke sfeer, niet dat massale. Verder was alles er wat je zou verwachten en zag alles er netjes en verzorgd uit.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooi park speeltuin voor de deur. Leuke animatie en kidsclub.

Charlotte van der Velden- De Brock

Het is een fijn en rustig mooi groen vakantiepark met veel privacy. Alles is dichtbij de zee , de duinen en winkels. Je moet alleen een goede gezondheid hebben, het vervoer van auto naar woning met... Het is een fijn en rustig mooi groen vakantiepark met veel privacy. Alles is dichtbij de zee , de duinen en winkels. Je moet alleen een goede gezondheid hebben, het vervoer van auto naar woning met Eem bagage kar is toch anders een min puntje. Ook een fiets meenemen raad ik aan anders zijn sommige afstanden net te groot.
Voor ons bejaarden van 70 jaar nu alles goed te doen , maar over 5 jaar ?? Toch een appartement kiezen dichterbij de zee of duinen.

Harm Folkertsma

Kom zeker een keer terug.

Super genoten alleen bij vertrek was het een beetje onduidelijk hoe we online moesten uitloggen dit was ook niet mogelijk dus hebben we dit alsnog bij het servicepoint gedaan

Was echt heel fijn. Entertainment was goed, park goed onderhouden en zwembad erg leuk. Huisje was ook echt top, lekker groot en mooie toevoeging met het bubbelbad.

Auto parkeren bij het...

Auto parkeren bij het huisje ervaar ik ook als een grote plus.