Mooie ligging van het huisje. Schoon en goed onderhouden. De keurig onderhouden tuin was wel echt een pluspunt.

Fijn dat het strand op loopafstand is

Verbleven voor het eerst in het chalet (2) met 2 gezinnen. Is ons prima bevallen het campinggevoel. Voornemens volgend jaar 3 chalets naast elkaar te huren voor een langere periode. Al met al prima... Verbleven voor het eerst in het chalet (2) met 2 gezinnen. Is ons prima bevallen het campinggevoel. Voornemens volgend jaar 3 chalets naast elkaar te huren voor een langere periode. Al met al prima naar ons zin gehad. Bedankt voor alle vriendelijkheid door de medewerkers. Is heel prettige ervaring tijdens je verblijf.

R.F. van Schip

Comfortabel

Huisje was echt top. Ruim, prima locatie met zicht op het strand/speeltuin (handig met buitenspelende dochter), inrichting mooi, super schoon. Waren alle huisjes maar zo mooi in andere parken! Het... Huisje was echt top. Ruim, prima locatie met zicht op het strand/speeltuin (handig met buitenspelende dochter), inrichting mooi, super schoon. Waren alle huisjes maar zo mooi in andere parken! Het park is verder klein en dat zien we terug in het aanbod van activiteiten. Wat er te doen was, was ook snel volgeboekt. Personeel was super vriendelijk. Locatie van het park is top. Maar zodra het minder weer is loop je snel vast op het park. Weinig te doen. Het zwembad vonden wij echt een grote min. Super klein en gewoon gevaarlijk voor kleine kinderen. Bijna geen toezicht. Duikende tieners (wat niet de bedoeling is), harde ballen gooien, duwen, bovenop andere mensen springen. Na 20 minuten echt weggevlucht. Niet te doen. Vooral het gebrek aan toezicht (iets met regels/veiligheid) is niet ok. Het meertje is ook geen optie want al jaren een negatief zwemadvies. Het contrast is dan best wel groot. Huisje top, personeel top, voorzieningen prima, alles letterlijk binnen 100 meter, locatie top… maar de basics waarop je selecteert (park met leuk zwembad) valt dan weg, animatie beschikbaar. Vakantie was verder gewoon prima, maar denk niet dat we nog een keer komen.

Carla van Dalen

Het verblijf is super goed. Zou een paar haken voor kleding of handdoeken in de badkamer/sauna maken evenals een afvoerputje voor het water in de douche buiten de sauna. Handdoeken/kleding slingert... Het verblijf is super goed. Zou een paar haken voor kleding of handdoeken in de badkamer/sauna maken evenals een afvoerputje voor het water in de douche buiten de sauna. Handdoeken/kleding slingert het niet op de grond. En fijn als er iets aan de vliegen bestrijding wordt gedaan. Per dag wel 15 vliegen gevangen. Top sauna, geweldig huisje, prachtige plaats, perfecte was en droog voorziening. Wij zouden zeker terug komen. Dit was onze ervaring.

Nikki

Ondanks geen heet water bij aankomst, een uiteenvallende kraan, spinnen en slakken, en hygiëne die veel beter kan, hebben wij een top tijd gehad. Vooral door de vriendelijkheid van het personeel, de... Ondanks geen heet water bij aankomst, een uiteenvallende kraan, spinnen en slakken, en hygiëne die veel beter kan, hebben wij een top tijd gehad. Vooral door de vriendelijkheid van het personeel, de superleuke pool party bij aankomst, en het leuke gezelschap, hebben wij enorm genoten van ons weekendje weg. Bij aankomst hadden we geen heet water, maar dit werd supersnel opgelost.
Wij komen zeker nog een keer terug.

Renuka Andjeniedebie Dewnath

De moeite waard om terug te gaan en aan iedereen in mijn omgeving adviseren voor dit verblijf

Laura Zillig

Wij hebben genoten van ons verblijf. Het huisje had een centrale ligging en de voorzieningen op het park zelf waren super.

Mooi park ,chalet was prima..voldoende containers voor gescheiden afval..restaurant prijzig..mooi zwembad..goede locatie met de zee op loopafstand 👍

Loes Vos

Erg mooi park, vriendelijke medewerkers, heerlijke tijd gehad