Is de bestelling naar verwachting geleverd?
Was het bestellen gemakkelijk?
Heb ik snel en adequaat genoeg gereageerd op vragen of opmerkingen?
Is tijdens het plaatsen van de bestelling en de levering voldoende info over verloop order gegeven?
Had u het gevoel dat u een veilige aankoop in mijn webwinkel kon doen?

Yvonne

Prima,mooie overzichtelijke website

Zou zo niets weten

Gertjan

Buiten de topwijnen en super mooi assortiment. Duur van wierrook kegeltjes. Welke kegeltjes voor welke huisjes gekocht kan worden.

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Meer informatie, duur en verpakking in het doosje. Nu lijkt erop dat veel van de geur verloren is gegaan door alleen een doosje

Sebastiaan

Keurig en mooi werk.

n.v.t.

Heidi

Ruime keuze, professionele aanpak als er een artikel niet in stock is ( correct gecommuniceerd). Alles perfect verlopen!

Niets...

Anneke

Ik vond precies wat ik zocht en zag ook nog andere interessante objecten

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

De naam van de shop roept verwarring op als meniet weet wat dat betekent (tabaksartikelen??)

verhoef

Alles

niets

S. van Steijn

Prima ervaring. Was opzoek naar een origineel kerstcadeau.

Olga van Zanten

Het is een leuke winkel, met cadeaumogelijkheden in alle prijsklassen, dus dat is erg goed.

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Even navragen of iets misschien rechtstreeks naar een huisadres verzonden mag worden als de klant anders heeft aangegeven ;)

Anita

Leuke producten die ik normaal alleen op Duitse kerstmarkt tegenkom. Snelle levering. Duidelijkheid over de verzendkosten.

Op dit moment niets.

Voogd

Prima. Leuke artikelen. Was blij dat ik de juiste producten vond voor mijn kerstpiramide en rookmannetje.

Ik heb geen tips.