Is de bestelling naar verwachting geleverd?
Was het bestellen gemakkelijk?
Heb ik snel en adequaat genoeg gereageerd op vragen of opmerkingen?
Is tijdens het plaatsen van de bestelling en de levering voldoende info over verloop order gegeven?
Had u het gevoel dat u een veilige aankoop in mijn webwinkel kon doen?

MK

Het product dat ik zocht was aanwezig, deze kleine kaarsjes heb ik verder nergens kunnen vinden. Communicatie per email verliep prima.

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Andere kleur kaarsen was uitverkocht

v Hulst

Hier hebben ze nog de kleinere kaarsen die je bijna nergens anders meer vind.Ook leuke rookmannetjes zelf spaar ik verschillende vormen om wierrook te branden heb al een leuke collectie bij elkaar... Hier hebben ze nog de kleinere kaarsen die je bijna nergens anders meer vind.Ook leuke rookmannetjes zelf spaar ik verschillende vormen om wierrook te branden heb al een leuke collectie bij elkaar
Alles wordt wel goed verpakt zodat het onbeschadigd wordt geleverd

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Het zou leuk zijn als er wat meer aanbiedingen zouden zijn anders is wordt het toch een dure hobby

Inge Landre-Hut

Zou het niet weten

Ik was al een tijd op zoek naar druppelvangers en ik ben blij dat ik deze bij u heb gevonden.

Wouters

Voor de eerste keer gebruik van gemaakt.goed bevallen.

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Voor wat ik besteld heb was het goed.

P. Van der Zouw

Ik vond hier de juiste lampjes voor mijn houten kerststerren. En ze lagen de volgende dag al in mijn brievenbus.

Zo doorgaan.

Prima, goed in contanten en levering.

Weet ik net

John

Zeer goed.

Zeer goed.

Wij hebben nog zo'n mooie ouderwetse kaarsverlichting in onze kerstboom en hebben daarvoor reserve lampjes besteld. Kregen snel bericht dat de PostNL-duif onderweg was. Levering was ook zeer snel, vrijdag besteld, zaterdag geleverd.

Er zat een tikfoutje in 1 van de mails, heb dit gemeld en kreeg zeer snel antwoord dat het al was aangepast.

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Had bestelling via PostNL punt gevraagd, maar kreeg hem toch via de brievenbus. Was weliswaar een zeer klein pakje, maar ja ..... Maakte verder niks uit want het paste gewoon in de brievenbus.

Brenda

Wij hebben bij jou de juiste lampjes gevonden

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Niks het was erg duidelijk

Ivonne Garritsen

Ik heb direct gevonden wat ik nodig had

Geen toevoegingen