Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Jos Verheijden

Heel persoonlijke aandacht. Je hoeft maar te bellen of binnen te lopen en ze weten meteen wie je bent en wat je nodig hebt.

Snel, goede kwaliteit, persoonlijk

Georg Rakers

Altijd stipt. Klantgericht vriendelijk personeel (locatie Nuenen)
Valt volgens mij niets te verbeteren. Zo vasthouden.

Altijd vriendelijk en klantgericht personeel.

Huidige kwaliteit zo vasthouden.
Huidige kwaliteit zo vasthouden.
Tip: in deze vragenlijst optie n.v.t niet van toepassing toevoegen. Nu ben ik gedwongen op bepaalde vragen die voor mij niet gelden een onzin antwoord in the geven (Nazorg bijvoorbeeld).

Prima kwaliteit goede communicatie prettige medewerkers

Correct in hun afspraken, prima kwaliteit, hele prettige medewerkers.

Vooral zo doorgaan

Odd Fellows Eindhoven

Een heel plezierig bedrijf voor al je drukwek, ze denken mee, erg klantvriendelijk. Goed waar voor je geld. En wat heel belangrijk is: ze komen hun afspraken na.

Goede kwaliteit voor fijne prijs, plezierige klantbehandelind.

Stichting Hibiscus

Altijd heel erg behulpzaam. Rooijmans doet altijd hun best om mijn print opdrachten op tijd klaar te krijgen ook al dien ik het op het laatste moment in. Heel erg eerlijk, laat altijd weten hoe... Altijd heel erg behulpzaam. Rooijmans doet altijd hun best om mijn print opdrachten op tijd klaar te krijgen ook al dien ik het op het laatste moment in. Heel erg eerlijk, laat altijd weten hoe resultaat uit ziet worden. Hele goede prijs.

De goede service, behulpzaam en goede prijs.

Niets aan te merken.

Nederlandse Hartstichting

De ervaring die ik heb met dit bedrijf is heel goed. De personen zijn erg vriendelijk en adviseren indien nodig wat een betere drukoptie is. Echt heel klantvriendelijk!

Kunstbengel

Professioneel en vriendelijk! Ervaren mensen die tijd voor je nemen. Zeer tevreden over de service!

Persoonlijke aandacht voor elke opdracht. Denken mee en geven tips en adviezen waar nodig.

reunistenver. Gymnasium Beekvliet

Drukken van 750 brochures 3x per jaar

Neemt contact op als iets niet duidelijk is. Komt afspraken stipt na.

Seniorwen Nuenen Jan Steentjes

Prima, correct en tijdig!

zie aanhef: prima, correct en tijdig

Verschillende drukwerkopdrachten

Snelle service en reactie