Roobol

A. van der Maas

Een vertrouwd adres,

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Deskundig personeel en een warme ontvangst.

Reactie Roobol:

Hartelijk dank voor het delen van je ervaring!

Carolien kruijs

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ze nemen de tijd voor je en het was fijn dat we een paar stalen mee naar huis mochten nemen.

Miriam van Lingen

Fijne woonwinkel met professionele medewerkster!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Gordijnen voor woon/eetkamer gekocht. Veel keus en niet onbelangrijk, geweldig geholpen door Kirsten! Deze Roobol medewerkster is professioneel en klantvriendelijk. Zo fijn om geholpen te worden... Gordijnen voor woon/eetkamer gekocht. Veel keus en niet onbelangrijk, geweldig geholpen door Kirsten! Deze Roobol medewerkster is professioneel en klantvriendelijk. Zo fijn om geholpen te worden door iemand die de kennis heeft om alles correct uit te rekenen en uit te leggen. Dit kom je tegenwoordig niet vaak meer tegen; zij is een zeer waardevolle aanwinst voor de woonwinkel in Vlaardingen! Door haar kennis zijn de gordijnen precies op maat en hangen prachtig. Heel hartelijk dank aan Kirsten!

Reactie Roobol:

Bedankt voor je leuke review Miriam!
We zetten je complimenten door naar Kirsten en we wensen je heel veel plezier met je nieuwe gordijnen!
- team Roobol Online

Jos van Veghel

De verkoopster was toegankelijk, open en meedenkend.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Dat is een stijl die mij goed bevalt.

T timmer

Een fijne winkel

Klantvriendelijk personeel
Met goede kennis van zaken
Professioneel

Geen volledige informatie tijdens verkoop

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ongeopend pak laminaat nemen ze niet terug onder de noemer bestelkwaliteit!!! Dit moet tijdens de verkoop aangegeven worden zeker als je aangeeft weinig snijverliezen te verwachten.

Shanna

Goede service, aardige medewerkers

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn in de winkel erg goed geholpen. Alles werd duidelijk uitgelegd. Ook de meet en plaatsafspraak zijn vlot verlopen en we zijn erg blij met onze plissé gordijnen.

Ras

Fijne winkel met vakkundig personeel

Ga zo door

Betty

Goede voorlichting.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij de keus die je maakt worden de voor- en nadelen ook besproken.

Mark

Nette service duidelijke afspraken

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Opmeten en monteren is keurig netjes gedaan. Uitleg over de werking was ook netjes. Werden duidelijk geïnformeerd over de tijden dat ze zouden komen.