Roobol

h.Kauffman

Vooraf geen informatie over het product en ook geen onderhoud advies . Dit hoort vlgs mij toch ook bij het hele pakket

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De heren stoffeerders hadden erg veel haast om aan het eind van hun klus weg te gaan er werd niet gezegd komt even kijken.

H. Cnossen

Goede winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel moet je soms lang voordat je geholpen wordt. Materialen, advisering en klantvriendelijkheid is goed.

Mw B van de Biezen

Het was altijd tot grote tevredenheid, helaas denken wij niet in de toekomst nog te komen, omdat er een fout is gemaakt er te laat is gezien dat er nog een aanbetaling moest worden gedaan voor de... Het was altijd tot grote tevredenheid, helaas denken wij niet in de toekomst nog te komen, omdat er een fout is gemaakt er te laat is gezien dat er nog een aanbetaling moest worden gedaan voor de vloer.
Dit werdt gemeld via de mail, en ik zit niet elke dag achter de computer, jammer dat er niet gebeld is
Dit leverde gigantisch veel stress op, wij zijn zelfs nog naar de winkel gegaan voor een extra betaling en dan moesten wij nog maar afwachten af er geleverd gaat worden.
Wij waren over deze gang van zaken zeer teleurgesteld.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Dat er beter op gelet wordt of er nog een aanbetaling moet worden gedaan als er meerdere orders lopen

f. derks

Prima zaak. Value for money

lange levertijden

Ard

Prima, deskundige service

Astrid Kok

Geef een toelichting bij je beoordeling.

geen toevoegingen. krijgen waar voor ons geld. prima geregeld.

de bruijn

Een fijne winkel waar we op een prettige manier zijn geholpen met het uitzoeken van vloerbedekking voor twee trappen en verduisterende luxaflex voor de slaapkamer.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Had een keer telefonisch contact willen hebben, maar de telefoon werd tot 3 maal toe niet opgenomen.
Ben toen naar de winkel gegaan omdat mijn vraag wel belangrijk was op dat moment.
Ik...
Ik heb uitgelegd gekregen dat men met een klant bezig was en daarom de telefoon liet gaan.
Misschien een tip om wel de telefoon te beantwoorden en een terugbel moment af te spreken.

Frank

Goeie service vriendelijk personeel

Joan taat

Een kwalitatief goed bedrijf

jos

Goede service, nette prijzen.