Roobol

van den heuvel

Een prima bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De afsprakentijden verkorten en zeker die van het maatnemen, blokken van2 uur zouden beter zijn. N u een afspraak tussen 10.15 en 13.15, betekend hele dag vrij moeten nemen ( kwamen om13 uur) .

Madelon

Goed advies in de winkel en zeer netjes geholpen.

Van Beers

Goed en klantvriendelijk bedrijf wat zich aan de afspraken houdt

Peter Tolsma

Prima organisatie, goede kwaliteits produkten, vriendelijk personeel in filiaal Amersfoort

Laminaat uitstekend gelegd.
Laminaat uitstekend gelegd.
Lamellen moeten nog geplaatst. Deze order, in 2 keer besteld, is op het hoofdkantoor foutief verwerkt waardoor wij 2 weken met kale ramen te kijk zitten en alles in één keer wordt uitgeleverd. Besparing van voorrijkosten etc. voor Roobol maar mij kost het buiten de late levering een extra snipperdag. Wat staat daar tegenover?

Br

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Prima zo. Goede prijs kwaliteit verhouding

Fam. Hamer

Snel & goed laminaat gelegd.

Kb

uitstekende service

Bekkers

Prima!

P.P. Sibinga Mulder

Goede en klantvriendelijke ontvangst, uitstekende voorlichting/product informatie en duidelijke, overzichtelijke afspraken met de verkoper Dhr. Jeremy Hagenbeek.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De man die de zaak kwam inmeten was duidelijk erg druk bezet. Gevolg was dat de communicatie moeizaam verliep en dat de indruk werd gewekt dat deze mijnheer niet luisterde naar de opmerkingen van de... De man die de zaak kwam inmeten was duidelijk erg druk bezet. Gevolg was dat de communicatie moeizaam verliep en dat de indruk werd gewekt dat deze mijnheer niet luisterde naar de opmerkingen van de klant. Uiteindelijk bleek dat hij een duidelijke fout maakte waardoor de stoffeerders niet over het juiste materiaal beschikten en e.e.a. met onvoldoende middelen verholpen moest worden. Uiteindelijk waren wij hier niet mee tevreden en moest de hal opnieuw worden gelegd. De hierbij verleende service via Robol Amersfoort was overigens uitstekend. Daarnaast waren wij bijzonder goed te spreken over de stoffeerders van ploeg 44.