Roobol

F.H. van der Laan

correct en vriendelijk geholpen

Gastvrij, vriendelijk en vrolijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik voel me zeer welkom in de winkel in Amersfoort. De verkopers dwingen zich niet op, geven desgevraagd kundig en persoonlijk advies en vertellen ook het eerlijke verhaal. Dit alles gebeurt vrolijk... Ik voel me zeer welkom in de winkel in Amersfoort. De verkopers dwingen zich niet op, geven desgevraagd kundig en persoonlijk advies en vertellen ook het eerlijke verhaal. Dit alles gebeurt vrolijk en vriendelijk.

B. Veltman

Top

Prima service

Nena Van der pas

Super!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ben zo lief en leuk ontvangen. Mooie stoffen en in verhouding met prijs/kwaliteit!

Adli

Redelijk goed, een 7,5

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede service, klantvriendelijk, deskundig. Te lang op levering gewacht.

Reactie Roobol:

Bedankt voor je positieve review en feedback. Vervelend dat je langer hebt moeten wachten dan je had verwacht. We proberen dat uiteraard voor de toekomst te verbeteren.

Henkie

Geweldige service!

Geweldige service!

amersfoort

De werkzaamheden zijn nog lang niet klaar!

zie boven

Vdweij

Top, super tevreden

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Nadat ik voor de 2e keer bij de Carpet right werd genegeerd en daarna erg chagrijnig en slecht werd geholpen tipte een vriendin van mij Roobol. Ik werd met koffie ontvangen en ze namen alle tijd. Ik... Nadat ik voor de 2e keer bij de Carpet right werd genegeerd en daarna erg chagrijnig en slecht werd geholpen tipte een vriendin van mij Roobol. Ik werd met koffie ontvangen en ze namen alle tijd. Ik had natuurlijk al wat in mijn hoofd (gezien bij Carpetright). Precies dezelfde trapbekleding, zelfde merk, zelfde kleur bleek hier maar liefst EUR 400 goedkoper. Vervolgens last minute moeten verzetten en nog wat willen wijzigen. Waren super meedenkend en vriendelijk. Ik zou echt iedereen Roobol aanraden. De legger was ook goed en snel en op tijd.

Maarten

Topadvies en -service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik zou de ruwe tijdsindicatie (window van 3 uur) meer dan 24 uur van tevoren willen weten.

Slecht. Adverteren met gratis gelegd en geen leggers beschikbaar hebben op korte termijn.